Glenning
;)
Tackar för en liten go runda med trevligt sällskap.
Fanns några hangarounds på SV och dom tackar vi speciellt för visat intresse. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pidda skrev:Var körde ni idag då?
Det blev Mörarp, Mörshög, Ekeby och avslutning på Donken Stattena.Henke skrev:Som vanligt så tror vi inte er utan bilder.
Dags att prata med moderatorn kanske?

Glenning skrev:Det blev bara en kort runda pga. vissa förare led av sen ankomst.Det blev Mörarp, Mörshög, Ekeby och avslutning på Donken Stattena.

Surpuppa... bara för att du inte fick följa med...wonderwizard skrev:ähh... tror som henke, inga bilder = då har det inte hänt![]()
visst, avslut vid donken. tror att du körde 11 varv runt, runt, runt & spana på fjortisar![]()
![]()
Maverick_ou812 skrev:Surpuppa... bara för att du inte fick följa med...
Vad stoppade dig? Klotat hojen eller fis på tvären?
Nähä... gör niwonderwizard skrev:Sedan ska inte ta vårt snack så allvarligt, vi bara fjantar oss för det mesta![]()
Maverick_ou812 skrev:Nähä... gör ni![]()
![]()
Sätt nu ihop hojen så du kommer ut på vägarna så vi ses snart på en TT eller Onsdagsgazz!![]()
Det är enda anledningen till att dom inte kommer med hoj och jämt pratar om foto hela tiden.

Henke skrev:Som vanligt så tror vi inte er utan bilder.
Då ska iaf jag inte vara skadeglad.
YappE skrev:Måste ju också komentera lite här.
Brrrr fryser av bara tanken o vara ute o köra med hoj nu. Passa er så ni inte åker på lunginflamation eller nått annat skit så ni får ligga i säng sen hela sommaren.![]()
Då ska iaf jag inte vara skadeglad.
Iaf kan ju iaf säge efter att var åksjuk som fan nu ett tag så kan man inte bli nått annat än avis på er. Får väl sätta igång här så hojen blir körduglig.
Mvh en körkåt jävel.
P.s kör försiktigt pojkar o flickor. även om solen tittar fram så kan jag inte tänka mig att det är något vidare grepp på dom kalla däcken.![]()
thundrace skrev:Lugnt...årets första knäskrap avklarades redan i söndags i rondellen på väg 117...halt och halt...lite suddig känsla i gatdäcken kan man väl säg...men gött...tror fan jag skall köra hoj till jobb imorgon..

Vem fan har gett dig vitaminer?Skutte skrev:Nu é det nära grabbar o töser !
Så här lät det i fjor så bäst fan nån plockar fram en gigastor hårfön o får väck snön typ . .
Det ända som är lite ironsikt må vara att trådstartaren såg jag inte röken av på en ända TT i fjor![]()
Ny tag i år![]()

'Maverick_ou812 skrev:Vem fan har gett dig vitaminer?![]()
Har knappt sett röken av dig på 4 månader och nu lyfter du gamla trådar som rena Starke Adolf?!
Vårkänslor Lille Skutt?![]()

Planeringen inför 2006 börjar den 17:e.Skutte skrev:'
Vår känslor ?!?![]()
Bara längtar tillbaka då gräset var grönare o ölen starkare![]()
Får väl se om 2006 bjuder upp till ett kul hoj år eller alla bara ska vara griniga o gnälliga föredettingar![]()
Själv har jag ju planer på att penetrera en sisådär 1500mil i vanlig ordning![]()

Skutte skrev:Nu é det nära grabbar o töser !
Så här lät det i fjor så bäst fan nån plockar fram en gigastor hårfön o får väck snön typ . .
Det ända som är lite ironsikt må vara att trådstartaren såg jag inte röken av på en ända TT i fjor![]()
Ny tag i år![]()
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |