Årets första Gazzzz? Om väder 7 mars.

Mycket jiddrande här får man säga!
É du påställd gnällspik? Själv var jag ute en hälsosamt snabb, men kort runda idag för att avrosta inför nästa Lördag.... Slip n' slide blir det mycket av så här års.
Moppen känns redan lite slöare - får nog bli V-powwer-soppa nästa gång :1pajas

Bring it on!

É du påställd gnällspik? Själv var jag ute en hälsosamt snabb, men kort runda idag för att avrosta inför nästa Lördag.... Slip n' slide blir det mycket av så här års.
Moppen känns redan lite slöare - får nog bli V-powwer-soppa nästa gång :1pajas

Bring it on!

Har inte ställt av:krama
Som sagt innan så har det redan blivit ca 50mil i år.
Dock mest kortare turer.

Hänger säkert på om jag ligger i fas med bygget här hemma:3freak

Körde 10 mil idag...KALLT!!! Och alla kommer köra ifrån mig på lördag:(

Lite avis på dig, stört mig hela dagen på att det varit så fint väder medans jag har haft fullt upp :huvet

Jag har hunnit med drygt 350 mil nu under vintern så de e lugnt... typ...:näsblod

D var ju jävelen vad du hunnit med, jag har kört exakt NOLL sen i slutet av augusti förra året, så jag hoppas fan jag hinner lägga ett par mil innan lördag... :3freak

Last edited:
Garanterar att endast jag och Johan kommer köra ifrån dig :D

Hmm hur ska du klara det:va
Skaffat turbo?
För jag vill då minnas att du inte fixade att ta dig förbi en gammal 600cc i sommras:arsele
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/V7hha_qPt9U&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/V7hha_qPt9U&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
du jag höll på å frysa röven av mig! men det va härligt!

heheh men det är bara att köra med dubbla värmeställ ;) o lite kyla dör man förhoppningsvis inte av :hihi sen är du ju tös och ni brukar frysa mer än oss "män"/pojkar/hanar...

heheh men det är bara att köra med dubbla värmeställ ;) o lite kyla dör man förhoppningsvis inte av :hihi sen är du ju tös och ni brukar frysa mer än oss "män"/pojkar/hanar...

Bara de att du säger "dubbla värmeställ" säger ganska mycke om dig som hane...:D

Funderar på att göra er sällskap o lära känna lite nytt folk, men har ju bara kört hoj ca 3 månader sen ja tog kort igen(körde för ett par år sedan med men krashade rejält o e numera lite rädd).. Plus mitt mitt ena ben inte är helt läkt helt efter vinters bravader på snowboard

Så inte säker på att ja e rätt person att köra me er som verkligen kan/vågar ladda på ordentligt.

Sugen e man iaf:tummenupp

Funderar på att göra er sällskap o lära känna lite nytt folk, men har ju bara kört hoj ca 3 månader sen ja tog kort igen(körde för ett par år sedan med men krashade rejält o e numera lite rädd).. Plus mitt mitt ena ben inte är helt läkt helt efter vinters bravader på snowboard

Så inte säker på att ja e rätt person att köra me er som verkligen kan/vågar ladda på ordentligt.

du e välkommen o du kommer nog inte ha några problem att köra me oss vi tar de lite lungt lite då o då :P

Hmm hur ska du klara det:va
Skaffat turbo?
För jag vill då minnas att du inte fixade att ta dig förbi en gammal 600cc i sommras:arsele
Jösses... att du har så dåligt minne vid 38+ års ålder :confused:
Är det inte ens liite pinsamt för dig att jag tar in 1/5 av varvet på ca 2 min? Att jag sedan kom om är en senare historia - tänk att jag ändå håller dig högt o vill ha med dig som en wingman trots mackvurpor och Leca-erfarenhet :krama
Djevvla go' "fight" vi fick ihop! :tummenupp

(Din länk pekar på filmen med avstängt/ersatt ljud - dj-a äckel muskikbolag - jag som FAKTISKT köpt Nickelbacks skivor... kommer INTE att hända igen eftersom jag ändå inte kan använda dem i mina Vids... :mad: Men jag kom runt deras äckelspärr med denna :D :
http://www.youtube.com/watch?v=V7hha_qPt9U
)
[YOUTUBE-ID]V7hha_qPt9U&fmt=6[/YOUTUBE-ID]
Kom nu med på Lördag!!!

Last edited:
Bah, jag var ute idag, med Gamila där bak.
Satan vad kallt det är. 10+ får det allt va på lördag om jag ska va med! :rolleyes: :tungan
Massa grus och skit låg det överallt också, riktigt kass i Häckeberga.

klart du ska me ut å köra.. ja kommer me ta de lugnt.. har inte råd å vurpa så här tidigt ¨på säsongen...:krama

Jösses... att du har så dåligt minne vid 38+ års ålder :confused:
Är det inte ens liite pinsamt för dig att jag tar in 1/5 av varvet på ca 2 min? Att jag sedan kom om är en senare historia - tänk att jag ändå håller dig högt o vill ha med dig som en wingman trots mackvurpor och Leca-erfarenhet :krama
Djevvla go' "fight" vi fick ihop! :tummenupp

Här finns väl inget att skämmas för?
En gammal R6 01 med kassa packboxar vs en K7............ var kom du om sa du:va
Finns det inte på bild har det aldrig hänt:krama

Snart så har man alla delar till sin egen R6a då ska det väl gå att öka lite:)

Väder och renoveringens framgång avgör hur det blir på lör.

Bara de att du säger "dubbla värmeställ" säger ganska mycke om dig som hane...:D

Danne lille notera att jag aldrig skrev att JAG använde dubbla, jag bara rekommenderade det till en frusen hona :hihi jag är viking (eller jag försöker vara iallafall) :rofl

ORDER: Från och med denna dag skall alla motorcyklister sätta igång sina hårföner (och naturligtvis låta dem stå på), har man ingen skall det införskaffas! Detta för att bidra till att höja snittet på yttertemperaturen!

Rebex, aka "fröken frusen"... ska installera värmeslingor i handtagen! Ska även följa ditt råd!

Last edited:
Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP