Årets bästa?

Kanske inte årets bästa, men mest imponerende...

Björn som körde NEC på en Triumph (#67) från 1997, samlet av dele hittat på ebay .... 1.04 på knutstorp :tummenupp

Årets bästa i kategorin som inte vann och gjorde skäl för sitt namn :hihi måste vara ekipaget Porrlila RSV Mille som framfördes av Don Quixote i BOTT.

Årets bästa när Per Björk som nyuppklassad A-förare vann Superbike Challenge på SM premiären
Årets sämsta MC Veterinären som började med inköpta A-förare i (w)REC. Det är som att ta med sig vinterkräksjukan till arbetsplatsen, det blir aldrig riktigt bra igen.

flugan;3341147 [B skrev:
Årets sämsta[/B] MC Veterinären som började med inköpta A-förare i (w)REC. Det är som att ta med sig vinterkräksjukan till arbetsplatsen, det blir aldrig riktigt bra igen.

Jeg håller inte helt med... Dom gange hvor #5 fungerede var det klart det bästa team.
Alle kan få problemer med mc'en....

BÄSTA: När oscar skrev i min gästbok "Fint kört i helgen! Det var mycket imponerande!!" Min absolut högsta punkt i livet....

SÄMSTA: när jag ficka spö av oscar.. hemska tider... Men jag anser att det är OK då han är rutinerad....

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...