Årets bästa?

Kanske inte årets bästa, men mest imponerende...

Björn som körde NEC på en Triumph (#67) från 1997, samlet av dele hittat på ebay .... 1.04 på knutstorp :tummenupp

Årets bästa i kategorin som inte vann och gjorde skäl för sitt namn :hihi måste vara ekipaget Porrlila RSV Mille som framfördes av Don Quixote i BOTT.

Årets bästa när Per Björk som nyuppklassad A-förare vann Superbike Challenge på SM premiären
Årets sämsta MC Veterinären som började med inköpta A-förare i (w)REC. Det är som att ta med sig vinterkräksjukan till arbetsplatsen, det blir aldrig riktigt bra igen.

flugan;3341147 [B skrev:
Årets sämsta[/B] MC Veterinären som började med inköpta A-förare i (w)REC. Det är som att ta med sig vinterkräksjukan till arbetsplatsen, det blir aldrig riktigt bra igen.

Jeg håller inte helt med... Dom gange hvor #5 fungerede var det klart det bästa team.
Alle kan få problemer med mc'en....

BÄSTA: När oscar skrev i min gästbok "Fint kört i helgen! Det var mycket imponerande!!" Min absolut högsta punkt i livet....

SÄMSTA: när jag ficka spö av oscar.. hemska tider... Men jag anser att det är OK då han är rutinerad....

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back