Kollemannen
#101 Noll Koll Racing
Om jag shoppat hjul till crossen så kommer jag lätt, kanonläger var det, enda nackdelen var att det var ett par veckor för kort läger...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RaceMe skrev:2664825Dax att damma av denna tråd igen. Träningsläger i Örebro. Är det något som det finns intresse för? För det kommer isåf bli ännu bättre. Tack vare alla synpunker som har kommit mig tillhanda.
Tyck till så får vi se hur ni vill ha det.
Du kommer kunna komma och träna hos oss hur många gånger som helst (nästan) före lägret. Då lär du märka både hur lång den är och år vilket håll vi kör.Jösse skrev:2665162Kolla i er gästbok på hemsidan !
//Jösse
Banlängd, bredd, bild på banan etc ??
Verkar annars intressant att komma och gasa.
RaceMe skrev:2664825Dax att damma av denna tråd igen. Träningsläger i Örebro. Är det något som det finns intresse för? För det kommer isåf bli ännu bättre. Tack vare alla synpunker som har kommit mig tillhanda.
Tyck till så får vi se hur ni vill ha det.
Supermoto skrev:2665202Du kommer kunna komma och träna hos oss hur många gånger som helst (nästan) före lägret. Då lär du märka både hur lång den är och år vilket håll vi kör.
Klubben håller inte bara på med SM och de andra disciplinerna vill nog inte att vi tar mer plats än nån annan. Men jag har kikat på att lägga om förstasidan lite så man slipper en nivå innan man hittar till oss. Mer synpunkter mottages tacksamt.
Det finns en saftig bunt bilder under tävlingsformer->supermoto
Bifogar är en flygbild på banan hämtad från hemsidan...
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |