razze
Ny medlem
vad hade ni tänkt köra för vägar (jag är liksom ny här som ni ser)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det skulle bli om jag tar aprilian då da för hondan står lite lätt ner plockad och väntar på delar![]()
Ta med dig lite ostbågar och salta sillar!!!
Ta med dig lite ostbågar och salta sillar!!!
Trist.. Men jag lovar att vinka ca 15:50 dåSes kanske på Svea lite senare då?
Tack för idag allihopa, bra vägar och bra tempo.. Vädret går ju absolut inte att klaga på!ses om 2v igen
Tack alla för trevligt skitsnack på McD! Riktigt härligt å få lite ansikten bakom era användarnamn!
vad tror du Sanna? har jag KG på Anna eller?^^
Btw så är två veckor för länge! tycke vi kör en söndagsrunda då det utlovas fint väder!
Hahahaha!!! Du är väl för härlig... Om du har kg?? Asså frågan är väl nästan om Anna har kg på dig?!?! (man får ju inte ge henne för mkt självförtroende)
Kul att se att du hittade hem Andreas eller uppdaterade du via ajfånen i ett dike någonstans mellan Uppsala och Stockholm![]()
Btw Sanna & Carnivore vi stod ju och pratade om det andra gänget och olyckstråden kom på tal..... PippiT krashade men mår fint!
Kul att se att du hittade hem Andreas eller uppdaterade du via ajfånen i ett dike någonstans mellan Uppsala och Stockholm![]()
Haha jag hittade hem! Börjar bli en riktig klippa på de där med sthlm geografi nu
Fast i framtiden tänker jag skugga dig å ponken din till vendelsö istället, eller ja...så fort du tänker släppa in mig i garaget dvs![]()
Släppa in o släppa in, det är en kostnadsfråga.. Ska nog ta o förhandla med C och se vad hon tycker att det är värt.. haha...![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |