Årets andra ONSDAGSKÖRNING 6/4....

Tack för idag ni som var med, blev härlig körning utan incidenter och sjysst med skitsnack vid McD. :yoparty

Nu blir det en Gambrinus i bastun. :yoparty

Last edited:
Tack för idag allihopa, bra vägar och bra tempo.. Vädret går ju absolut inte att klaga på! :) ses om 2v igen

Tack för idag allihopa, bra vägar och bra tempo.. Vädret går ju absolut inte att klaga på! :) ses om 2v igen

Tack alla för trevligt skitsnack på McD! Riktigt härligt å få lite ansikten bakom era användarnamn!

vad tror du Sanna? har jag KG på Anna eller?^^ :tuttar

Btw så är två veckor för länge! tycke vi kör en söndagsrunda då det utlovas fint väder!

Håller med, trevlig runda. Tummen upp på alla trevliga människor också:tummenupp

Tack alla för trevligt skitsnack på McD! Riktigt härligt å få lite ansikten bakom era användarnamn!

vad tror du Sanna? har jag KG på Anna eller?^^ :tuttar

Btw så är två veckor för länge! tycke vi kör en söndagsrunda då det utlovas fint väder!

Hahahaha!!! Du är väl för härlig... Om du har kg?? Asså frågan är väl nästan om Anna har kg på dig?!?! (man får ju inte ge henne för mkt självförtroende)

Kul att se att du hittade hem Andreas eller uppdaterade du via ajfånen i ett dike någonstans mellan Uppsala och Stockholm ;)

Hahahaha!!! Du är väl för härlig... Om du har kg?? Asså frågan är väl nästan om Anna har kg på dig?!?! (man får ju inte ge henne för mkt självförtroende)

Kul att se att du hittade hem Andreas eller uppdaterade du via ajfånen i ett dike någonstans mellan Uppsala och Stockholm ;)

hahaha näe det är sant! ja men vafan.. man måste ju bjuda lite på sig själv, inte sant?:tuttar

Tack alla för en kanonkväll::tummenupp

Första gruppkörningen för mig och fler lär det bli.
Bra väder o trevligt sällskap, ses snart igen

Btw några av oss vi stod ju och pratade om det andra gänget i undran vart alla var någonstans och olyckstråden kom på tal (mer som ett skämt)..... oturligt nog så var det någon som klotade, men den berörde mår fint av vad jag kan tyda:)

Last edited:

Haha jag hittade hem! Börjar bli en riktig klippa på de där med sthlm geografi nu:rolleyes:
Fast i framtiden tänker jag skugga dig å ponken din till vendelsö istället, eller ja...så fort du tänker släppa in mig i garaget dvs:tungan

Haha jag hittade hem! Börjar bli en riktig klippa på de där med sthlm geografi nu:rolleyes:
Fast i framtiden tänker jag skugga dig å ponken din till vendelsö istället, eller ja...så fort du tänker släppa in mig i garaget dvs:tungan

Släppa in o släppa in, det är en kostnadsfråga.. Ska nog ta o förhandla med C och se vad hon tycker att det är värt.. haha... :D

Släppa in o släppa in, det är en kostnadsfråga.. Ska nog ta o förhandla med C och se vad hon tycker att det är värt.. haha... :D

Haha du skulle inte sagt ngt... först skulle du gått till mig å frågat vad jag var beredd att betala för att få komma till vendelsö... sen på de skulle du även förhandlat med c vad hon kunde tänka sig betala. Fan du hade ju kunnat bli rik på köpet tror jag :D

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!