Ånej, inte en burnisfilm till !!!

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Jo, det är precis vad det är. Enkelt o okomplicerat, däcket ska väck, verktyget är en Hayabusa.

Filmen är ca 50 mb, 3-4 minuter lång, och laddas ned från sporthojsftpn (tack för utrymme!)

Hämtas "här", välj "Spara som".

(edit: Det kanske ska tilläggas att filmen i första han är tänkt för närmast sörjande... men för den skull så kan det nog finnas andra som kan ha nöje av en titt)
 
Last edited:
Pejo skrev:
Jo, det är precis vad det är. Enkelt o okomplicerat, däcket ska väck, verktyget är en Hayabusa.

Filmen är ca 50 mb, 3-4 minuter lång, och laddas ned från sporthojsftpn (tack för utrymme!)

Hämtas "här", välj "Spara som".
tackar gumman
 
Tycker Busan verkar lite slö..... är det inte mer ös i motorn????? Måste gå att slira myyyyyycket fortare än så.....
 
Fan komprimera filmen lite.. 50mb för 3-4 min är väl stort.
 
Japp.. va ju 4 min slöseri med tid.. riktigt värdelöst.. ni kunde ju åtminstone petat i minst 4 så det blev nån rökutveckling.
 
Måste bara säga att det va fan den sämsta burn filmen som någonsin har gjort :kocko
 
twinner skrev:
Snyggt Komponerat,plotsligt blev en vanlig burnis fin:=)

Haha, ni verkar inte vara riktigt överens, men min intuition säger mig att lyssna på twinner, tack o bock.

KnoXX skrev:
Måste bara säga att det va fan den sämsta burn filmen som någonsin har gjort :kocko


Payaso!

Knoxx - det är nära till enköping, säg till när du ska burrrrna upp ditt backdäck med din kwäk-fajter så dyker jag upp, få jag se hur man VERKLIGEN ska börja upp ett bakdäck (så filmar jag alltihopa och lägger ut till 'Små grodorna är lustiga att se')
:rofl :hihi :rofl :hihi :lol
 
Last edited:
Pejo skrev:
Payaso!

Knoxx - det är nära till enköping, säg till när du ska burrrrna upp ditt backdäck med din kwäk-fajter så dyker jag upp, få jag se hur man VERKLIGEN ska börja upp ett bakdäck (så filmar jag alltihopa och lägger ut till 'Små grodorna är lustiga att se')
:rofl :hihi :rofl :hihi :lol


Så vackert...såååååå vackert svar :tummenupp
 
Pejo skrev:
Jo, det är precis vad det är. Enkelt o okomplicerat, däcket ska väck, verktyget är en Hayabusa.


(edit: Det kanske ska tilläggas att filmen i första han är tänkt för närmast sörjande... men för den skull så kan det nog finnas andra som kan ha nöje av en titt)

Men var är röken?
 

Bifogat

  • 16.jpg
    16.jpg
    126.1 KB · Visningar: 120
Bra ihopsatt film.


Men så onödigt att börna stillastående.... Burna i cirklar och högfartsburnisar, det är ballt! Rent tekniskt så kan vem som helst med en moppe, eller 240, fixa det där.


My 2C



/R
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top