Ånej, inte en burnisfilm till !!!

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Jo, det är precis vad det är. Enkelt o okomplicerat, däcket ska väck, verktyget är en Hayabusa.

Filmen är ca 50 mb, 3-4 minuter lång, och laddas ned från sporthojsftpn (tack för utrymme!)

Hämtas "här", välj "Spara som".

(edit: Det kanske ska tilläggas att filmen i första han är tänkt för närmast sörjande... men för den skull så kan det nog finnas andra som kan ha nöje av en titt)

Last edited:
Pejo skrev:
Jo, det är precis vad det är. Enkelt o okomplicerat, däcket ska väck, verktyget är en Hayabusa.

Filmen är ca 50 mb, 3-4 minuter lång, och laddas ned från sporthojsftpn (tack för utrymme!)

Hämtas "här", välj "Spara som".
tackar gumman

Tycker Busan verkar lite slö..... är det inte mer ös i motorn????? Måste gå att slira myyyyyycket fortare än så.....

Fan komprimera filmen lite.. 50mb för 3-4 min är väl stort.

Japp.. va ju 4 min slöseri med tid.. riktigt värdelöst.. ni kunde ju åtminstone petat i minst 4 så det blev nån rökutveckling.

Måste bara säga att det va fan den sämsta burn filmen som någonsin har gjort :kocko

twinner skrev:
Snyggt Komponerat,plotsligt blev en vanlig burnis fin:=)

Haha, ni verkar inte vara riktigt överens, men min intuition säger mig att lyssna på twinner, tack o bock.

KnoXX skrev:
Måste bara säga att det va fan den sämsta burn filmen som någonsin har gjort :kocko

Payaso!

Knoxx - det är nära till enköping, säg till när du ska burrrrna upp ditt backdäck med din kwäk-fajter så dyker jag upp, få jag se hur man VERKLIGEN ska börja upp ett bakdäck (så filmar jag alltihopa och lägger ut till 'Små grodorna är lustiga att se')
:rofl :hihi :rofl :hihi :lol

Last edited:
Pejo skrev:
Payaso!

Knoxx - det är nära till enköping, säg till när du ska burrrrna upp ditt backdäck med din kwäk-fajter så dyker jag upp, få jag se hur man VERKLIGEN ska börja upp ett bakdäck (så filmar jag alltihopa och lägger ut till 'Små grodorna är lustiga att se')
:rofl :hihi :rofl :hihi :lol

Så vackert...såååååå vackert svar :tummenupp

Pejo skrev:

(edit: Det kanske ska tilläggas att filmen i första han är tänkt för närmast sörjande... men för den skull så kan det nog finnas andra som kan ha nöje av en titt)

Men var är röken?

Bifogat

• 16.jpg
    16.jpg
    126.1 KB · Visningar: 120
Bra ihopsatt film.

Men så onödigt att börna stillastående.... Burna i cirklar och högfartsburnisar, det är ballt! Rent tekniskt så kan vem som helst med en moppe, eller 240, fixa det där.

My 2C

/R

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP