Åmål med omnejd!

Dags o vakna, de e ju vår på gång!!! :tuttar :nicka :hihi :hihi

Va? Var? :va

Iofs har min trogna sommarfågel hittat tillbaka bara för att se att hans hus i hängrännan är täckt med 3 dm snö. Surt för honom (och mig).
Det enda vårtecknet hittills.

Är emellan jobb just nu och då är det OS som räddar mig.

Ser dock fram emot Gelleråsen i sommar. Det finns hopp! :)

Detta var min rapport ifrån dvalan. Hur låter er?

..........

Helander: Fiddy?

Törn

ni får anmäla er inför sommaren innan det blir fullt.. och så kan man ju drömma sig bort några sek.. från vinter lite.. =) www.racedays.se
. Hej på er åmålare ni får köra ner mot munkedal sedan via gammlavägen ljungskile sedan svenshögen och sist ut till vackra TJÖRN. Finns några bra racing sträckor där.hihiihih hör av er om ni kommer ner så blir vi ett fint gäng. MVH Christer

. Hej på er åmålare ni får köra ner mot munkedal sedan via gammlavägen ljungskile sedan svenshögen och sist ut till vackra TJÖRN. Finns några bra racing sträckor där.hihiihih hör av er om ni kommer ner så blir vi ett fint gäng. MVH Christer
Fråga! :va Finns Höggeröd både på Orust o Tjörn? :arsele Brist på fantasi hos öborna?!? :hihi:lol:hihi:lol Har ni vår än eller? :tuttar

Premiärtur idag!
Precis lika kul som jag förväntat mig. Riktigt skönt väder och ganska torra vägar!

Jobbigast var att baxa moppen från förrådet ut på gatan och tillbaka men det vad det värt.. :)

Skickar med lite bildbevis.

Bifogat

• 100313_1.jpg
    100313_1.jpg
    71.1 KB · Visningar: 54
  • 100313_2.JPG
    100313_2.JPG
    94.9 KB · Visningar: 43
Ett säkert vårtecken börjar uppenbara sig:tungan Det är fullt av hundskit:mad: på de numera snöfria gångvägarna, det som göms i snö.....

Ett säkert vårtecken börjar uppenbara sig:tungan Det är fullt av hundskit:mad: på de numera snöfria gångvägarna, det som göms i snö.....
:arsele Jag plockar inte några avfallsprodukter efter andras jyckar, men känner mej manad att plocka upp denna tråd, innan den göms iaf! :tungan
:va Börjar ni tina upp lite efter "istiden", och komma på bättre tankar? Bensintankar! :) Fler o fler vägvårtecken nu! :hojsmilie :yoparty

Ahh, idag mötte jag en röd Honda (tror jag det var) när jag skulle ner mot stan...Dessutom såg jag två andra sporthojar på håll...

På tal om vårtecken menar jag... härligt! :)

Ahh, idag mötte jag en röd Honda (tror jag det var) när jag skulle ner mot stan...Dessutom såg jag två andra sporthojar på håll...

På tal om vårtecken menar jag... härligt! :)

Hej på er Åmålsbor!
Har också sett att MC folket börjar vakna till liv! Kul.
Har själv inte plockat fram hojen än, men snart hoppas jag!:yoparty

:tummenupp Premiärtur! Äntligen! :) Jag la Blåkulla och kvasten på hyllan idag! Rastade Rosa Panthern ist!:Rockbanan :2cool
Kan nog bli en tur imorrn me´, verkar bli fint väder! :yoparty

Årspremiär på sprinten idag! Fantastiskt kul! :)
Hör av er om någon är sugen på en liten tur...

Blir d goare i vinden imorrn å inte krockar mä superbike- supersport-racet å kroppen säger OK så blir d en tur :) Va ner till Åmål på påskafton å kolla läget..va en del hojar ute då. Nån av er?

Blir d goare i vinden imorrn å inte krockar mä superbike- supersport-racet å kroppen säger OK så blir d en tur :) Va ner till Åmål på påskafton å kolla läget..va en del hojar ute då. Nån av er?

Undrar om det inte var dig jag såg precis nyss, vid Profab i Åmål.
Röd 848:a? Förbannat snygg hoj hursomhelst! :)

Igen, hojta till om nån vill ut. Jag hänger gärna på!

Någon som ska ta sig ner till Tollhättan till helgen? Blir det väder så kommer i alla fall jag ta en tur till Bke och kolla läget. Sen blir det säkert en tur på lite härliga vägar runt i krokarna när man ändå är nere.

//Danne

Jag hade också tänkt att åka ner. Är på om ni orkar med mitt låga tempo. :)

Hade också tänkt mig dit ner, men vet inte vilken dag jag kan än.

Hade också tänkt mig dit ner, men vet inte vilken dag jag kan än.

Jag har ju min knarr i Uddevalla för tillfället så jag bränner ner med bil på fredag kväll. Åker till Bike tidigt på lördag och sen får vi se vart man tar vägen resten av dagen.

/Danne

Det lutar åt att det blir söndag för min del

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka