Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så, nu kan jag också börja leka! Hittade en gammal XT 350.
Syns i skogen...![]()
Haha...
Nä, nu har t.o.m. jag gett upp hoppet om fler turer. Iallafall på sprinten.
Jag funderar dock på att köpa något jag kan förlänga säsongen med. En offroad av nåt slag.![]()
Får se om man kan dyka på något...
Låter kul.jag har en XT-600...Och jag lovar det Är kul..
Hej förresten jag hittade precis denna sidan Åmål med omnejd,jag bor i Ed och tycker köra hoj är det roligaste som finns..
Ge inte upp hoppet än.Frostskadeträffen är i helgen,nånstans utanför Jönköping,väg 26 mellan Jönköping och Halmstad...Nån som är Sugen??? Dom har tydligen hållit på så i 27år...
Meddela ert intresse så tar jag kontakt med dom som hyr ut och styr ihop något bra!

Halloj i höstmörkret!
Är det någon som är intresserad av att dra ner till Trollhättan frampå och köra lite Fiddy inomhus? Hade vart hur ballt som helst och dra ihop lite gasglada människor för lite oseriös rejsing på blodigt allvar
Meddela ert intresse så tar jag kontakt med dom som hyr ut och styr ihop något bra!
Hallå på er! Sporthoj.com har inte fungerat något vidare för mig på ett bra tag så äntligen är det skönt att se att det finns lite Åmålsfolk på internet som kör hoj också! Tog mitt kort i maj i år och började köra men tyckte det var lite klent med folk som jag kunde åka med så det känns fint att det finns ett forum för oss i Åmål med omnejd. Händer det något intressant eller roligt under vintern då hojsäsongen 2010 håller på att mogna sakta med säkert?![]()
Hallå på er! *klipp*
Blev kåpan ok, CE
?
![]()

Jodå det börjar ordna sig med folk att åka med. Klart vi ska hitta på omogna och livsfarliga aktiviteter även om snön ligger på backen
Jag raggar just nu folk som vill köra lite Fiddy inomhus frampå (tänker Januari), du är självklart välkommen att följa med.
Sen är det väl bara att göra som jag gör, längta till våren och hoppas att tomten kommer med hårda klappar
/Helander
Hoppet tänds, ljuset är på väg tillbaka o våren likaså!
Vårtecknen har redan kommit - SMC`s bankurser har börjat ploppa upp ....... gôtt! 
Önskar alla hoj-tokar, med egna tomtar på loftet, en riktigt go hjul-helg! 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |