Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Har kollat detta, när syrran var liten... De visste inget om någon sådan gräns på polisen.
Jag tror till och med att den som sitter där bak får vara berusad. Även om det kanske inte är så lämpligt.
Tänk själv, din fulla flickvän som tallar på dig medans du kör. Eller ännu värre, din polare som sitter och kittlar dig. Eller ännu värre din polares tjej som tallar på dig. Eller ännu värre din polare som tallar på dig.
Ok, det ballade ur, flåt...

Jag tror till och med att den som sitter där bak får vara berusad. Även om det kanske inte är så lämpligt.
Tänk själv, din fulla flickvän som tallar på dig medans du kör. Eller ännu värre, din polare som sitter och kittlar dig. Eller ännu värre din polares tjej som tallar på dig. Eller ännu värre din polare som tallar på dig.

Det är väl härligt att det inte verkar finnas någon lag om detta.. I ett land där en vuxen människa inte får köpa sig en flaska vin när det passar osv.. (en söndag kväll)2912187Intressant med "annat lämpligt huvudskydd". Då var det som jag trodde, tycker nästan det är konstigt att det inte finns någon åldersgräns på detta. Alla är inte utrustade med en lagom dos av sunt förnuft.
Det är väl härligt att det inte verkar finnas någon lag om detta.. I ett land där en vuxen människa inte får köpa sig en flaska vin när det passar osv.. (en söndag kväll)
Bort med fler lagar och regler, jefla kommunist stat!!
(hoppsan.. spårade ur lite)

Det har jag inte gjort på många år, helt enkelt för att man inte vet i vems händer man bokstavligen lägger sitt liv...Tror oxå det är tillåtet, MC-taxi hem från krogen har det ju blivit några gånger![]()
![]()
Jag fick också den känslan. Har hört eller läst något om detta.Kom det inte nya regler om det nyss?![]()
Jefla kommunist!2912328![]()
![]()
kommuniststat??
Är det inte alliansen som vill ha mer lagar??
Nu är frågan vad "särskild skyddsanordning" är på MC.2. Ett barn som är tre år eller äldre och kortare än 135
centimeter får inte färdas i ett fordon där det inte finns
möjlighet att använda en särskild skyddsanordning för barn,
annat än vid tillfälliga transporter under korta sträckor.
Muhahaha! Klockrent!Jag tror till och med att den som sitter där bak får vara berusad. Även om det kanske inte är så lämpligt.
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |