Ålder på sporthojarna

Eran ålder som kör hoj.

• Antal röstningar
    0
blom skrev:
ju äldre tjur ju styvare horn ;)

ja... 4 sek finns inte längre allafall
mhihi.gif

HD och ålder?

Håhå, jaja... nu är tråden uppe igen!

Om HD = urk, usch, fy o tvi

Om ålder = döljer den med ett omoget sätt

Snart 33 enligt årsringarna, men lika viril och taggad som när jag var 20 :) Äldre men inte vuxen...

Freppa skrev:
FylDE 13 i förrrgårr, och ja bah ska snart tjöpa mIN fössta R1:a. Sän ska jag stryppa DEn till 50cc :skrämd och beski... besgi....bkfsi.... låta nånn jävvEL på satans jävvla kuck-bilpråvngn kålla den. Och sen bah :squid :rock föh den står på min farmrors hund Pelle :crash :bow och kåstar typ inge fan!
^

Ovan är min mentala ålder. Dock är min legala ålder 29. Jag ser ingen konflikt i detta, ungjävlar! *hytter med näven*

HAHAHA!!!! Bästa ja läst på länge... skrattades som om de vore min sista dag!

För övrigt är jag 21 år, men i Finland skenförsäkrar ingen... iaf inte jag... vet inte ens om vi har såna möjligheter att det skulle löna sig på samma sätt som i Sverige...!?!?

Gix skrev:
För övrigt är jag 21 år, men i Finland skenförsäkrar ingen... iaf inte jag... vet inte ens om vi har såna möjligheter att det skulle löna sig på samma sätt som i Sverige...!?!?

Varför inte? Har försäkringgsbolagen några smarta regler eller?

Jag sitter ju bara och väntar på att förs. bolagen i sverige ska få tummen ur r*ven och verligen sätta stopp för skenförsäkrandet! :mad:

Dez skrev:
Varför inte? Har försäkringgsbolagen några smarta regler eller?

Jag sitter ju bara och väntar på att förs. bolagen i sverige ska få tummen ur r*ven och verligen sätta stopp för skenförsäkrandet! :mad:

Som jag sa... vet inte om det går, men tror iaf inte det går i samma utsträckning som i Sverige...
Men, visst kan man få bättre villkor om man tecknar i farsans namn, men nu för tiden har nästan alla försäkringsbolag så bra öppningserbjudanden att det inte löns...

T.ex. Jag är 21, har just köpt hoj -98:ans 750 (I Finland är det kubikerna som avgör, ingen skillnad på effekt...) och kommer att öppna en helt ny försäkring (trafik+allrisk).
Får 20% bonus direkt på trafik, 50% på allrisken, å så vissa andra avdrag/rabater&bonusar... så ja kommer att betala ca 100 euro i månaden = 920 kronor...

Vet inte hur det står sig mot svenska priser, men jag är helt nöjd... å det skulle inte löna sig att teckna i farsans namn desto mer iaf...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul