blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jaja ok.. men hon kanske oxå väntar på något gottSupermoto skrev:"den som väntar på nåt gott"![]()
![]()
![]()
Fast det är inte hon på bilden.
Skinn, stövlar, hoj talar för att det är motardmormor![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jaja ok.. men hon kanske oxå väntar på något gottSupermoto skrev:"den som väntar på nåt gott"![]()
![]()
![]()
Supermoto skrev:"den som väntar på nåt gott"![]()
![]()
![]()
Det är de små nyanserna som avgör när kännare som jag är inblandade....Wheeliegirl skrev:Vi har lika skinn, stövlar och (nästan) hoj, fast självklart e det motardmormor-gumman som lyckats med denna snygga pose!! *moahahahaha* Puss då!![]()
vi får ta och fixa en sådan bild på dig nästa gångWheeliegirl skrev:Vi har lika skinn, stövlar och (nästan) hoj, fast självklart e det motardmormor-gumman som lyckats med denna snygga pose!! *moahahahaha* Puss då!![]()
blom skrev:vi får ta och fixa en sådan bild på dig nästa gång![]()
![]()
TomK skrev:- jag mekade
men jag vill ju se merYasha skrev:Motardmormor... Det var det värsta!![]()
Men jo, visst är det min bakdel som så "vackert" förevigats i denna något suspekta pose... Färdigställning? Ni skulle ha hört garvet!![]()
Vad gäller storleken på bakdelen, så lämnar jag själv de kommentarerna osagda. (Det är tur att det är 11 kg mindre i skinnstället i år) För övrigt så är det väl, som sagt tidigare, så att om man inte kraschar så har man inte kört ordentligt?!?![]()
![]()
Det är en faslig tur att den där vurpsekvensen inte finns på film. Tack Jesseboy för att du MISSADE det!!!![]()
Herregud vad det överdrivs. 185km/h e verkligen sjukt högt på en övergiven raksträckaTomK skrev:
Ghost skrev:Tror inte det var någon som mekade mer än mig iaf...![]()
Lite körning blev det iaf.
![]()
Tack till alla er som hjälpte mig med skruvandet & utlånig av hoj när "brun utan sol" täckte större delen av händer & armar.![]()
jesseboy skrev:Jag tänkte klippa ihop lite film ikväll eller i morgon, kommer dock att bli sug-wmv-format, har inte fått min kassa burk att lira med bra redigeringsprogram... Finns det nån som kan tänka sig att hosta den?
I så fall, gör jag det enklast via ftp-klient?
//Datasnillet Jesse![]()
TomK skrev:Jo, jag plockar in allt som filmats och fotats. Sänd ett PM när du är klar så ger jag direktiv om hur du ska göra.
Oljeläckage som var lite svårhittat.motardnisse skrev:Vad hände?
Mera bilder!![]()
jesseboy skrev:Nu har jag skruvat ihop några minuter film.... Ingen vidare kvalla, men wtf!
Ska lägga upp på Tom's sida, lite av en ""orkar-inte-gör-mer, men-ändå-kommer-vi hela-vägen-från-norrland-film... ha översaeende med hur usel den är...![]()
Wheeliegirl skrev:Hahaha, ja nästa gång ska jag fan krasha, annars ligger man inte på gränsen har jag hört!![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |