Ålandsbilder

Supermoto skrev:
"den som väntar på nåt gott" :lol :rofl :hihi

Fast det är inte hon på bilden.
Skinn, stövlar, hoj talar för att det är motardmormor :fakta

Vi har lika skinn, stövlar och (nästan) hoj, fast självklart e det motardmormor-gumman som lyckats med denna snygga pose!! *moahahahaha* Puss då! :tummenupp

Wheeliegirl skrev:
Vi har lika skinn, stövlar och (nästan) hoj, fast självklart e det motardmormor-gumman som lyckats med denna snygga pose!! *moahahahaha* Puss då! :tummenupp
Det är de små nyanserna som avgör när kännare som jag är inblandade....

Stället går det inte att skilja er på (om man inte blandar in storlek och form på baken :gnissla men det ska vi inte göra här och nu) däremot är det ett antal andra ledtrådar som den uppmärksamme ser...
A) Hennes stövlar "mörkare i de ljusa partierna".
B) Du har nån variant av nylonfotpinne på din hoj.
C) Du har svarta hjul.
Elementärt min käre wheeliewatson, elementärt. ;)

Wheeliegirl skrev:
vi får ta och fixa en sådan bild på dig nästa gång :) :tummenupp

blom skrev:
vi får ta och fixa en sådan bild på dig nästa gång :) :tummenupp

Hahaha, ja nästa gång ska jag fan krasha, annars ligger man inte på gränsen har jag hört! :D
Stefan-420 körde framför mig och visade spårval och så.... Det var samma spår som jag brukar ta, men jag hade problem med en hårnål att komma snabbt ur den, så tekniken finslipades bra med hans hjälp! Tack för d! :pannkyss
Nu e det bara att gasa tidigare och bromsa senare som gäller! :rolleyes:

Bifogat

• 658SC-20050428-2.jpg
    658SC-20050428-2.jpg
    63.4 KB · Visningar: 86
  • knoppar-20050428.jpg
    knoppar-20050428.jpg
    70.6 KB · Visningar: 182
TomK skrev:

Tror inte det var någon som mekade mer än mig iaf... :näsblod :gnissla Lite körning blev det iaf. :banana
Tack till alla er som hjälpte mig med skruvandet & utlånig av hoj när "brun utan sol" täckte större delen av händer & armar. :tungan

Motardmormor... Det var det värsta! :4skrika

Men jo, visst är det min bakdel som så "vackert" förevigats i denna något suspekta pose... Färdigställning? Ni skulle ha hört garvet! :D

Vad gäller storleken på bakdelen, så lämnar jag själv de kommentarerna osagda. (Det är tur att det är 11 kg mindre i skinnstället i år) För övrigt så är det väl, som sagt tidigare, så att om man inte kraschar så har man inte kört ordentligt?!? :va :3freak

Det är en faslig tur att den där vurpsekvensen inte finns på film. Tack Jesseboy för att du MISSADE det!!! :rolleyes:

Yasha skrev:
Motardmormor... Det var det värsta! :4skrika

Men jo, visst är det min bakdel som så "vackert" förevigats i denna något suspekta pose... Färdigställning? Ni skulle ha hört garvet! :D

Vad gäller storleken på bakdelen, så lämnar jag själv de kommentarerna osagda. (Det är tur att det är 11 kg mindre i skinnstället i år) För övrigt så är det väl, som sagt tidigare, så att om man inte kraschar så har man inte kört ordentligt?!? :va :3freak

Det är en faslig tur att den där vurpsekvensen inte finns på film. Tack Jesseboy för att du MISSADE det!!! :rolleyes:
men jag vill ju se mer :tungan :D :arsele :tuttar :D

Ghost skrev:
Tror inte det var någon som mekade mer än mig iaf... :näsblod :gnissla Lite körning blev det iaf. :banana
Tack till alla er som hjälpte mig med skruvandet & utlånig av hoj när "brun utan sol" täckte större delen av händer & armar. :tungan

Vad hände?

Mera bilder! :Rockbanan

Jag tänkte klippa ihop lite film ikväll eller i morgon, kommer dock att bli sug-wmv-format, har inte fått min kassa burk att lira med bra redigeringsprogram... Finns det nån som kan tänka sig att hosta den?
I så fall, gör jag det enklast via ftp-klient?

//Datasnillet Jesse :3freak

jesseboy skrev:
Jag tänkte klippa ihop lite film ikväll eller i morgon, kommer dock att bli sug-wmv-format, har inte fått min kassa burk att lira med bra redigeringsprogram... Finns det nån som kan tänka sig att hosta den?
I så fall, gör jag det enklast via ftp-klient?

//Datasnillet Jesse :3freak

Jo, jag plockar in allt som filmats och fotats. Sänd ett PM när du är klar så ger jag direktiv om hur du ska göra.

Nu har jag skruvat ihop några minuter film.... Ingen vidare kvalla, men wtf!
Ska lägga upp på Tom's sida, lite av en ""orkar-inte-gör-mer, men-ändå-kommer-vi hela-vägen-från-norrland-film... ha överseende med hur usel den är... :)

Last edited:
Lite bilder...

Fler kommer senare! :banana

Jag, Tom och Barrett.....

Bifogat

• Picture 013x.JPG
    Picture 013x.JPG
    54.1 KB · Visningar: 48
  • Picture 014x.JPG
    Picture 014x.JPG
    64 KB · Visningar: 43
  • Picture 019x.JPG
    Picture 019x.JPG
    96.3 KB · Visningar: 41
  • Picture 021x.JPG
    Picture 021x.JPG
    58 KB · Visningar: 51
jesseboy skrev:
Nu har jag skruvat ihop några minuter film.... Ingen vidare kvalla, men wtf!
Ska lägga upp på Tom's sida, lite av en ""orkar-inte-gör-mer, men-ändå-kommer-vi hela-vägen-från-norrland-film... ha översaeende med hur usel den är... :)

Ah, vad trevligt!! Ser fram emot att se den & låta minnena komma krypande fram från sina gömmor. :tummenupp

:Bugar Jesseboy

Wheeliegirl skrev:
Hahaha, ja nästa gång ska jag fan krasha, annars ligger man inte på gränsen har jag hört! :D

Ärligt talat. Hoppa över det där med att krascha, det är inte så kul som det ser ut :gnissla

/ Killen med 6 vurpor på 6 dagar

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...