blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jaja ok.. men hon kanske oxå väntar på något gottSupermoto skrev:"den som väntar på nåt gott"![]()
![]()
![]()
Fast det är inte hon på bilden.
Skinn, stövlar, hoj talar för att det är motardmormor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jaja ok.. men hon kanske oxå väntar på något gottSupermoto skrev:"den som väntar på nåt gott"![]()
![]()
![]()
Supermoto skrev:"den som väntar på nåt gott"![]()
![]()
![]()
Det är de små nyanserna som avgör när kännare som jag är inblandade....Wheeliegirl skrev:Vi har lika skinn, stövlar och (nästan) hoj, fast självklart e det motardmormor-gumman som lyckats med denna snygga pose!! *moahahahaha* Puss då!![]()
men det ska vi inte göra här och nu) däremot är det ett antal andra ledtrådar som den uppmärksamme ser...vi får ta och fixa en sådan bild på dig nästa gångWheeliegirl skrev:Vi har lika skinn, stövlar och (nästan) hoj, fast självklart e det motardmormor-gumman som lyckats med denna snygga pose!! *moahahahaha* Puss då!![]()
blom skrev:vi får ta och fixa en sådan bild på dig nästa gång![]()
![]()
TomK skrev:- jag mekade
Lite körning blev det iaf.

men jag vill ju se merYasha skrev:Motardmormor... Det var det värsta!![]()
Men jo, visst är det min bakdel som så "vackert" förevigats i denna något suspekta pose... Färdigställning? Ni skulle ha hört garvet!![]()
Vad gäller storleken på bakdelen, så lämnar jag själv de kommentarerna osagda. (Det är tur att det är 11 kg mindre i skinnstället i år) För övrigt så är det väl, som sagt tidigare, så att om man inte kraschar så har man inte kört ordentligt?!?![]()
![]()
Det är en faslig tur att den där vurpsekvensen inte finns på film. Tack Jesseboy för att du MISSADE det!!!![]()
Herregud vad det överdrivs. 185km/h e verkligen sjukt högt på en övergiven raksträckaTomK skrev:
Ghost skrev:Tror inte det var någon som mekade mer än mig iaf...![]()
Lite körning blev det iaf.
![]()
Tack till alla er som hjälpte mig med skruvandet & utlånig av hoj när "brun utan sol" täckte större delen av händer & armar.![]()

jesseboy skrev:Jag tänkte klippa ihop lite film ikväll eller i morgon, kommer dock att bli sug-wmv-format, har inte fått min kassa burk att lira med bra redigeringsprogram... Finns det nån som kan tänka sig att hosta den?
I så fall, gör jag det enklast via ftp-klient?
//Datasnillet Jesse![]()
TomK skrev:Jo, jag plockar in allt som filmats och fotats. Sänd ett PM när du är klar så ger jag direktiv om hur du ska göra.
Oljeläckage som var lite svårhittat.motardnisse skrev:Vad hände?
Mera bilder!![]()
Skruvad nästan konstant i 3 dagar... 
jesseboy skrev:Nu har jag skruvat ihop några minuter film.... Ingen vidare kvalla, men wtf!
Ska lägga upp på Tom's sida, lite av en ""orkar-inte-gör-mer, men-ändå-kommer-vi hela-vägen-från-norrland-film... ha översaeende med hur usel den är...![]()
JesseboyWheeliegirl skrev:Hahaha, ja nästa gång ska jag fan krasha, annars ligger man inte på gränsen har jag hört!![]()
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |