Åkturer

va sägs om grebbestad o köra kustvägen?
jag ska till grebbestad imorn iaf, kl 2 åker jag från uddevalla.
kolla i tråden "vad händer" blir kanske nå motarder me.
 
Vi kan träffas vid Mona-Lisa vid OK-Tappen kl 17,30 för en sväng utmed kusten (Fulltankat)

1. Åke
2.Peter
3.Perra
 
går det för fort för oss motard åkare eller får vi också va med å busa?...
 
Är det någon mer som är åksugen i morrgon? (onsdag)
Jag är öppen för förslag, men det bör svänga en del.
 
Jag såg nån blågul gammelGixxer igår, hoppas han dyker upp med sin polare...
Nån som har åkt med i det "gänget" som startar på Preem/överby, Är det nån idé att åka över och åka me??
 
Jag såg nån blågul gammelGixxer igår, hoppas han dyker upp med sin polare...
Nån som har åkt med i det "gänget" som startar på Preem/överby, Är det nån idé att åka över och åka me??


Det är väl en utbrytargrupp från "kråkestans mc-klubb" som kör dom körningarna, med andra ord, fransat läder och interkom!!
 
halojjj

Jaha nu kom man äntligen hem till hojen....någon som e sugen på på nån hoj tur??? jag kör en mt-01a, så bara det e vägar under 200 plus så hänger jag med..hyfsat iallafall....saknar r1an:huvet ..
 
Jag kör en MT 50.... men jag har dragit pluggen så den gör minst 65 km/h nu!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top