Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

Varför ska ni åka så tidigt för :huvet :mad: :gnissla

Om du mena oss som skall till brudfjällsvägen så kan du kanske gasa ifatt oss till Färgelanda om du tar 172 direkt.
Tänkte eventuellt att blir det käk i Färgelanda. Vi som åker från GBG kommer nog vara hungriga då. :)

Om du mena oss som skall till brudfjällsvägen så kan du kanske gasa ifatt oss till Färgelanda om du tar 172 direkt.
Tänkte eventuellt att blir det käk i Färgelanda. Vi som åker från GBG kommer nog vara hungriga då. :)

Det verkar som om det kanske kan lösa sej iaf & en lunchbricka i färgelanda säger man ju inte nej till :tummenupp

Ser ju ut att bli bra väder imorgon så turen till Brudfjällsvägen blir av.
Får se vilka som är med ifrån GBG men 1100 vid macken i Rotviksbro siktar vi på isf.

Tar en sista avstämmare ikväll.

vore sköj att hänga på nån gång! känner inte så många häromkring(dvs uddevalla)men jobbar här,o åker nästan alltid hoj till jobbet. jobbar på pushing the pins tattoo,o har 0702558041. brukar åka me stenungsunds mc klubb(bra folk)men alltid kul att träffa fler likasinnade:tummenupp kör för övrigt en gixxer 1000,03,me repor:gnissla ,o kör som instr på smc"s sporthojskurser.

vore sköj att hänga på nån gång! känner inte så många häromkring(dvs uddevalla)men jobbar här,o åker nästan alltid hoj till jobbet. jobbar på pushing the pins tattoo,o har 0702558041. brukar åka me stenungsunds mc klubb(bra folk)men alltid kul att träffa fler likasinnade:tummenupp kör för övrigt en gixxer 1000,03,me repor:gnissla ,o kör som instr på smc"s sporthojskurser.

Se där, där är du ju! Klart du ska hänga med på nästa körning :tummenupp

tja raceåkare:va
har ni någon dag ni kör eller träffas ni bara å gasar en sväng:gnissla
snart får ja nog ordning på hojen så de får gasas lite

Jag är intresserad av onsdagskörningar :) Har inte bott här så länge så det vore bra om någon/några kunde visa mig (fler) fina mc-vägar.
Vet dock inte om jag kan ikväll (3 juni) pga arbete och lite annat, men kanske. Vilken tid brukar ni starta och vartifrån?

Jag är intresserad av onsdagskörningar :) Har inte bott här så länge så det vore bra om någon/några kunde visa mig (fler) fina mc-vägar.
Vet dock inte om jag kan ikväll (3 juni) pga arbete och lite annat, men kanske. Vilken tid brukar ni starta och vartifrån?

Lämplig tid är kanske 17:30 så man hinner från jobbet om man slutar 17?
Mötesplats brukar vara från torget med statyn(vid Kungsgatan). I Uddevalla(de som minns mina misstag vet varför jag skriver det :) )

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back