Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

de va ja å jesper å jaybay som va där.. men jaybay skulle till göteborg å jesper kom i shorts.. så han va väl inte klädd för någon vidare åkning såg de ut som... :) å specialarn va där.. fast han kom med bil...

så de va väl ja som va där som ville åka.. å de fick ja juh.. t & r till uddevalla från trollhättan i regn... skönt...

hahaha, ja så e de... ja kommer å åker med er efter semestern..

de va ja å jesper å jaybay som va där.. men jaybay skulle till göteborg å jesper kom i shorts.. så han va väl inte klädd för någon vidare åkning såg de ut som... :) å specialarn va där.. fast han kom med bil...

så de va väl ja som va där som ville åka.. å de fick ja juh.. t & r till uddevalla från trollhättan i regn... skönt...

hahah, men fan va illa då! Stackare! Kan inte varit skoj att stå där i ösregnet, och i princip ingen kom :näsblod Lite dåligt samvete får man allt, haha.
Vi får hoppas på bättre väder efter din semester då, och att du slipper köra ensam nästa gång :tummenupp :D

:pannkyss Men de va la kanske lika bra med tanke på ditt bakdäck och väglaget :tungan

Körningen till GBG va inget rolig men alltid lika kul att träffa tjejen dock :)
Fotbollen gick la inget vidare direkt :huvet

Körning på söndagen nån??? Eller är alla bakfulla då :fyllisar

nä, jag e på. Bara vädret håller. Men det är ju bara gå in på smhi så vet man precis hur vädret blir:rolleyes:

önskar eder alla en trevlig midsommar!

nä, jag e på. Bara vädret håller. Men det är ju bara gå in på smhi så vet man precis hur vädret blir:rolleyes:

önskar eder alla en trevlig midsommar!

Fan va gött... Jag har inte intenet hemma för tillfället... Kan nån skicka ett sms på 073-20 20 520 om tid o plats om ni bestämmer nåt då.

Glad midsommar till er alla!!! :fyllisar

Ja hänger nog också med.

OT: Slänger upp en bild på en ny leksak, tyvärr inte min utan en kompis som ska börja övningsköra:yoparty

Bifogat

• DSC09045hus.JPG
    DSC09045hus.JPG
    165 KB · Visningar: 81
åka lördag kväll ( 18 snåret )? eller söndag

någon som hänger på?

Ang. söndag så kom jag på att jag inte kan :(
Hoppas att ni får en trevlig tur utan mej.

slutar det regna så drar jag ut och kör, finns på 0704458848 om någon är sugen på att dra med.. (brukar inte svara på nummer jag inte har inlagda. så skicka gärna ett sms så ringer jag upp)

Vi ska ut idag!
Jag, ericss0n, clearups och en till ska ut o köra nu om någon timme.

Är det någon som är sugen skicka ett sms till 0737107254 så möts vi på torget =)

Nån som e sugen på att åka på fredag?? ja kan när som helst... har semester.. om ni vill nått så ring eller messa på 073-8336528

Mvh Strömberg

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...