Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

Jafyyfan, helt jävla underbart!!!
Tack som fan!!

:tummenupp

Mickeeee jag kräver en förklaring :huvet

Japp blev en del grym körning idag och hoppas givetvis att det blir mer sådant framöver. Tack för idag grabbs!!!

såg er när ni åkte från torget i uddevalla... sen va ni vid utställningen borta vid unda korset... sen stog ja bredvid er i en blå golf 3:a när ni skulle åka därifrån å ni svängde bort mot tunnlarna,ja svängde mot torp..nån som körde en honda som dog, fick kicka litte innan den starta igen.. såg gött ut.. ja åker på semester till cypern i natt.. men när ja kommer hem så åker ja gärna med er nån dag...såg kul ut å va ett gäng..

såg kul ut å va ett gäng..

Nice! Ser fram emot påfyllning!
Det ÄR kul och mäktigt som fan att åka i gäng!:tummenupp
Filmen kommer nångång när jag har några timmar över, det har jag inte idag/inatt iaf :näsblod

Gårdagens åktur var för bra för att inte upprepas snarast!
Just därför är jag sugen på en onsdagstur, vi kan väll säga runt 18 vid torget.
Skriv upp er nu ni som kan o har lust att ta en sväng runt stan kanske ta en glass nånstans o köra några goa vägar en skön sommarkväll! Det hela dokumenteras såklart!

1. Nicco
2. Kiel

Last edited:
Vem var han som körde KTM 640in ilördags? Kan inte hitta honom här på SH! :huvet

Vem var han som körde KTM 640in ilördags? Kan inte hitta honom här på SH! :huvet

Lars! robert har hans nummer.

btw. så va vi ute o körde uppåt munkedal idag, gamla vägen. det var nice som fan:tummenupp

Där får vi köra. Man kan liksom köra längs vägen o träna wheelies. ist för att stå på samma ställe all time o störa folk..

fick du tag i hjullager?

Lars! robert har hans nummer.

btw. så va vi ute o körde uppåt munkedal idag, gamla vägen. det var nice som fan:tummenupp

Där får vi köra. Man kan liksom köra längs vägen o träna wheelies. ist för att stå på samma ställe all time o störa folk..

fick du tag i hjullager?

Låter bra! :tummenupp
CRF mannen får vi styra upp också om han har lust!

Jajamen fick på ett par nya idag så nu rullar hon igen :yoparty

Kan tyvärr inte hänga på er idag!:( Har plockat av bakhjulet och väntar på mitt 40 kuggars, sen kan jag vara med och leka igen.:yoparty

Ajdå vad tråkigt!
Tråkigt att du köpt nytt drev också, nu kommer jag få ligga sist helt ensam :näsblod

jag dyker nog upp ikväll också, så Nicco, du lär inte ligga sist! ;) Tar det jäkligt lugnt :tummenupp

1. Nicco
2. Kiel
3. Pyro
4. Speci
5. ericss0n

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back