Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

Köpte min första hoj i Maj och har bara kollat i Gbg tråden. Var dock i U:a igår och i förrgår. Såg ett par hojar nere vid Gustavsberg. Är det folk ute och kör lite runt Uddevalla mer än som står i denna tråden?

Hade gärna hängt på lite kvällskörningar(efter 17) framöver. Skriv gärna här om ni är ute och åker...

Fan att jag inte såg detta igår... :huvet Jag och en polare var ute i Fiskbäckil en sväng... De va första gången han satt bak på så de kändes lite olustigt i vissa kurvor när han vill luta sej åt fel håll... :gnissla

Jag ska kanske köra på fredag efter kl 16.00 hör av dej om du e sugen.

Jag är där på Torget 16.15 idag

Ingen som jobbar till 17 på västkusten utom jag? :confused:

Jaja, får väl sluta tidigt idag också då... Blir till att jobba 168h/vecka i vinter för att komma ikapp mitt komp.tidskonto... :D

Var på torget träffas vi? Farmor Gretas änden? :P

Ingen som jobbar till 17 på västkusten utom jag? :confused:

Jaja, får väl sluta tidigt idag också då... Blir till att jobba 168h/vecka i vinter för att komma ikapp mitt komp.tidskonto... :D

Var på torget träffas vi? Farmor Gretas änden? :P

Från och med nästa vecka jobbar jag till 17.00 :mad:
Vid den fula statyn... :tummenupp

Från och med nästa vecka jobbar jag till 17.00 :mad:
Vid den fula statyn... :tummenupp

Ful staty? Visste inte ens att det fanns en staty på torget... :D
Jobbar i Stenungsund men är aldrig här annars, hittar ingenstans... :huvet
Ser ni en blå Ninja med röd/vit/neongult skinnställ så vinka av bara fasen! :tungan

Körde runt torget 16:15-16:35... såg inte en hoj... :(
Kollade av från Gretas och hela torget bort till polisen/turistbyrån... kvarterskrogen... tja överallt tyckte jag...
Var är denna staty? Säg typ en affär eller nått som ligger nära så vet jag till nästa gång iaf...

Här ligger torget
http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=kungstorget++uddevalla

Vi väntade till ca 16:45 innan vi åkte...

Hahaha! Okej nu har jag skrattat åt mig själv, nu kan ni få skratta åt mig! :D
Jag körde runt på torget i Stenungsund och letade efter er, vet inte vad jag tänkte på! Torget i U:a är inte så stort så där hade jag nog hittat er även om jag blundat! :D

Hoppas ni hade trevligt och är sugna på att ut och köra snart igen så hänger jag nog på. 17:30 eller nått så hinner vi som jobbar till 17 också.

Jag körde runt på torget i Stenungsund och letade efter er, vet inte vad jag tänkte på! Torget i U:a är inte så stort så där hade jag nog hittat er även om jag blundat! :D

Hoppas ni hade trevligt och är sugna på att ut och köra snart igen så hänger jag nog på. 17:30 eller nått så hinner vi som jobbar till 17 också.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

:D :D :D :tungan Nästa gång ringer jag dig ;)

Åka imorgon fredag

Tid 17.30 Uddevalla, Torget

Bra att du är tydlig med stad, inte alla som fattar sånt... riktigt tröga människor det finns här i världen. Tur är väl det, vem skulle vi... öhm... ni annars skatta åt? :tungan
Om inget oförutsett händer så är jag på torget imorgon 17:45 typ...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka