Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

ser ni någon som vinglar runt i stan på en svart R1 imorrn så är det jag som försöker lära mig köra sporthoj! :)

Erik du får fixa din profil bild :7peta
:jisses och en r1 passar bra :arsele
ska vi försöka få igång hjälm kameran idag?
någon annan som ska köra idag?

Några som vill med och pozera lite i stan ikväll? om det blir fint väder vill säga

Imorgon (onsdag) klockan 18:00 på torget om vädret tillåter. Blir en lagom lång tur

Last edited:
Det blev en kul tur idag! Dock var vi bara fyra stycken. Men det var roligt! Tills regnet kom. Men då var vi ändå nästan redan hemma.

Åker till göteborg och tillbaka. Avfärd om 30 minuter (18:40), någon som ska med?
Hör av dig snarast: 070-5460624

DEN STARTADE IDAG ÅXÅ!!!!!

Och även till helgen hoppas jag.
Är det söndagar kl.12,00 som gäller?
Eller har ni spikat något annat?

Peter

Jag kan inte köra på söndag, men en tur på lördag runt middag blir nog aktuell för min del

Peterrr skrev:
2136352 DEN STARTADE IDAG ÅXÅ!!!!!

Och även till helgen hoppas jag.
Är det söndagar kl.12,00 som gäller?
Eller har ni spikat något annat?

Peter
Japp. Söndag klockan tolv blir det nog.

Vid 13 tiden i morgon träffas vi på torget för de som är intresserade av en liten tur. Vi får även celebert besök från Göteborg ;)

Last edited by a moderator:
rykröret sitter löst....

Hoj!

Är i Uddevalla hos tjejen i helgen. När jag anlände upptäckte jag till min fasa att mitt slip-on hängde löst. Således är jag i stort behov av ett plattband av något slag samt en M8bult med mutter.

Kanske kan någon av er hjälpa mej? Eller har ni kanske koll på nån byggare som kan tänkas ha lite plattband som man kan få ta en halvmeter av....

Ska hem på söndag igen.

Skicka gärna ett PM eller ring mej på 070-2312126

/andreas

jobbar denna helgen.... och nästa me... men sen jewlar ska det köras!

tyson skrev:
2139731 jobbar denna helgen.... och nästa me... men sen jewlar ska det köras!
Aha, nu klickar det till i skallen, det är du med den silvriga R1:an. Såg att du gled runt i klubbtröjan igår. Blev helt paff, "wtf, det är ju ingen i klubben med en silvrig R1:an". Men nu är jag med :tummenupp

akora skrev:
2139750 Aha, nu klickar det till i skallen, det är du med den silvriga R1:an. Såg att du gled runt i klubbtröjan igår. Blev helt paff, "wtf, det är ju ingen i klubben med en silvrig R1:an". Men nu är jag med :tummenupp
Nej, det är fel. Har du inte koll på klubbmedlemmarna? Tyson kör en helt svart R1:a. Henrik i klubben kör en silvrig R1:a.

strålande

Tack för en finfin åktur med glass...

Gutt med goa folk som kan hjälpa till när det strular till sej! Skönt å kunna åka hem med hel hoj imorrn.

/a

Dax för en träffa snart tror jag. Har tydligen noll koll på vad alla har införskaffat eller plockat fram ur garderoben

jag kommer snart ha en husa motard -05 att puttra runt på... :tummenupp :)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka