Åkt bmw 1000rr.

Helt klart en vass hoj BMW har skakat fram men jag skulle nog aldrig köpa en ändå enbar pga att de är så fula och att jag skulle känna mig som en fuskis för varje omkörning jag gjorde på bana.

Åsså var vi tillbaka i denna uråldriga diskussion!!!

För att ha en motorcykel på gata i Sverige kan man köpa vilken 125:a som helst. Talar vi landsväg så kanske man vill ha lite mer cc.

Men vad är det som definierar en bra mc? Att den gagnar de som kör den på gatan, att den har mest hästkrafter, snyggast???

Jag har sagt det tidigare och säger det igen. Vi är alla olika, vi andas alla luft, men vi älskar alla motorcyklar!

Både tidningar och människor kommer att tycka olika om vad som är bäst, så kan vi inte bara nöja oss med att det är roligare om vi tycker olika, kör olika hojar och är glada över den gemenskap vi kan ha som Motorcyklister?

Vem bryr sig om vad motorrad skriver, det är endast vad ett par personer tycker. Alla kommer bilda sig en egen uppfattning i allafall!

Jag beställde en S1000RR för att jag gillar iden och vad BMW står för, och det redan innan det fanns mycket skrivet. Sen tycker andra att andra märken eller modeller är bättre för dem, bra! Det är så det skall vara!

Vad som är bäst är individuellt. Vad du tycker kan aldrig bestämmas av någon annan än dig!

Så är inte BMW för dig? Synd, men det finns säkert nåt annat!

Tror du inte BMW är så bra som tidningarna säger, fine!

Det finns säkert dem som inte tycker din favorithoj är så bra som du tycker heller?

Men bryr vi oss? Nä, för allt vi vill är att köra hoj och ha kul!

Låt oss göra det istället för att tjafsa om strunt!

Väl sagt! Men likt förbannat tar det lite musten ur en att "drömhojen" R1 med sin speciella radbigbangmotor är i särklass sämst om man frågar ett gäng expertmotorcyklister som är snabbare än vad man själv nånsn kommer bli. :/

Iof inte ett problem jag egentligen har då jag inte är i köpartankar och redan äger den perfekta hojen! ;D

Håller med , också kört c:a 15-20mil och den är som en dröm, jag är 183 och får äntligen plats ordentligt, på hondan får man ju knappt upp fötterna på fotpinnarna när det är svettigt i skinnstället, här finns en helt annan rymd. Som förre kille sa "Quickshiftern är en dröm", har aldrig haft någon som fungerar så smidigt och ljudlöst. Grymt bett i bromsarna, höll nästan på att flyga över styret när jag skulle testa bettet.

Japan, Japan vad skall ni hitta på, för just nu är ni hopplöst efter.

Då vad man ägare av en s 1000rr svart så klart! med en massa godis.:yoparty:yoparty

Back