Åksugen tjej sökes

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nu på tisdag 24/8 ska vi köra en fin och lugn runda, jag behöver en passagerare, jag kör alltid med guld i lasten när jag skjutsar, är du åksugen så posta här eller skicka pm/mail.

Jag har skinnställ/ryggskydd/hjälm/stövlar/handskar till en tjej som är 160-170 cm och väger 50-65 kg.

Våga prova du kommer inte att ångra dig.

/Micke

AleX skrev:
du vinner ändå över mig.. :tungan
Sluta spamma nu, meningen är att vi ska köra en skjutserunda den 24/8, se nu till att du oxå har någon på pallen istället.

GSXR1100R skrev:
Nu på tisdag 24/8 ska vi köra en fin och lugn runda, jag behöver en passagerare, jag kör alltid med guld i lasten när jag skjutsar, är du åksugen så posta här eller skicka pm/mail.

Jag har skinnställ/ryggskydd/hjälm/stövlar/handskar till en tjej som är 160-170 cm och väger 50-65 kg.

Våga prova du kommer inte att ångra dig.

/Micke
Nu är du pinsam, gubbe. Hur desperat kan man bli?

ang 24/8 möghackekörningen

Nu har jag behov av hjälp: jag var på malmö festivalen i går kväll och där står man i lungn o ro och dricker öl och lysnar på 60-tals rock och då kommer det fram 3 möghackor :tuttar och frågar om dom inte kan få åka med på tisdag så nu har jag 4 kandidater hjälp mig vilken ska jag välja ? :tuttar :yoparty :tungan

jag förstår inte vad ni andra gör för fel när inte kan få tag i lämpliga kandidater . :fyllisar

Tre killar som har nappat, men jag skrev faktiskt tjejer och inte killar.

Fyra killar har nappat, jag vidarbefodrar alla grabbsvar till mc klubben läder & fransar.

Fem killar är nu anmälda till Läder & Fransars höstträff, ni skrämmer bort tjejerna :fatta!

GSXR1100R skrev:
Fem killar är nu anmälda till Läder & Fransars höstträff, ni skrämmer bort tjejerna :fatta!
Kom upp till Värmland så ska vi nog skaka fram någon skräcködla från Harrys åt dig.

valmers skrev:
Kom upp till Värmland så ska vi nog skaka fram någon skräcködla från Harrys åt dig.

Jag trodde att din morsa hade tröttnat på utelivet, men hon kanske jobbar...!?

Last edited:
oscar skrev:
Jag trodde att din morsa hade tröttnat på utelivet, men hon kanske jobbade...!?
Jag ringde du vet vem, hon är lika yr som vanligt, ta med dig peruken utifall att.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph