Åksugen tjej sökes

GSXR1100R skrev:
Ehhh öhhh jag ska bara låna henne en kväll, du får tillbaka henne hel igen :tungan
Varför planerar man en möghackerunda utan möghackor??? Verkar sen logiskt att ragga på ett ställe med 97% killar... :arsele

Vilken tid hade ni tänkt åka? Jag har en rumpa att sätta på bakre delen av sadeln också :tuttar

Tjejen hälsar att om jag inte skulle kunna så får du kanske låna henne beroende på om hon kan ta sig till dig eller ej...men en riktigt gentleman hämtar väl upp sin böna? :tuttar

EDIT: Nävör Majnd, jag såg den andra tråden nu

// B. Lind

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Ta med din pojkvän till Möghackerundan då :tummenupp
Sluuta bråka är ni gulliga, ni sköna pojkar - Jag tycker faktiskt att Corben kan åka halva rundan på den manlige GixxerMicke, se'n kan ni juh byta om ni vill, för att höja tempot lite :kär :rofl

Robz skrev:
Sluuta bråka är ni gulliga, ni sköna pojkar - Jag tycker faktiskt att Corben kan åka halva rundan på den manlige GixxerMicke, se'n kan ni juh byta om ni vill, för att höja tempot lite :kär :rofl
Jag har ju redan fixat pallböna, iof har Korv me sallad längre hår än dom flesta tjejer men snygg är han inte.

GSXR1100R skrev:
Jag har ju redan fixat pallböna, iof har Korv me sallad längre hår än dom flesta tjejer men snygg är han inte.
Men det är du?

Bifogat

• SANY0013.JPG
    SANY0013.JPG
    55.4 KB · Visningar: 91
Milome skrev:
Jag kan skaffa en egen möghacke och köra, så kan du vara möghacka (måste säga att det är ett smickrande namn :) ) åt Mickemannen.
Om Micke godkänner alltså! :Bugar
Sluta krångla nu, kom ut till Statoil så får vi turas om att va Möghacka, Exiteme kan åka med Cornfeed.

/Farbror Bosse

Eftersom Milome är :zpy så behöver jag en ny Möghacka att ha på pallen.

Vafaaan grabbar. :4skrika Nu har jag ju fixat en villig möghacka...(en snygg en!)

exiteme skrev:
Vafaaan grabbar. :4skrika Nu har jag ju fixat en villig möghacka...(en snygg en!)
Hur villig är hon, vill hon mer än att bara åka :drool

Isåfall kan hon sätta upp sig på reservlistan, kan alltid va bra att ha en extra MH i garderoben.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph