Åkning på Örebroflygplats!?

Supermoto skrev:
Att ge sig ut på en flygplats som täby tycker jag verkar vara bland det dummaste jag hört. Alltså om man inte har ett ruskigt bra förhållande till nån som verkligen verkligen bestämmer där ute.

Testa snarare med nåt litet fält typ det som finns i Laxå. Därifrån utgår väl nästan bara nån enstaka sportkärra om ens det.

Ser ni förresten på bilden hur inbjudande gocartbanan ser ut, mums!

Laxå var vi å gasa på förra sommaren men man får inte göra det, det sitter skyltar att man inte får vara på fältet, men men.

Trafikskol läraren i laxå kör ju sina lektioner där som undanmanöver bromsprov mm.

Ja go-cartbanan ser riktigt go ut vi måste höra med dem om vi inte kan få köra där!!!

Pratade med min kontakt idag, lite tight just nu dels för att han inte jobbar så mycket den närmaste tiden och det var en del saker som skulle ändras på flygplatsen, vad det nu betyder.

MEN, han skulle höra sig för om det går bra, jag hojtar till om det blir nått....

Är väl bättre att köra på täby under full koll från tornet istället för att hålla till på ett litet aktivt fält "som ingen landar på...oftast"

Planeringen är i full gång ;)

Blom ->hum.. det beror hur långt man vill åka på bakhjulet..

OK, det låter bra.

*/ ?>
Back