Åkning i Göteborg. Söndagen den 6:e Juli.

Jag hänger gärna på om det är OK med er. Känns som att man kanske inte kan hålla WCX tempo även om jag aldrig har åkt med dem.

Götaplatsen 16:00 låter ju bra som samlingsplats sen kan man dra mot lilla edet. Den vägen ni pratar om är ju riktigt fin! :rock

//fogerty
 
red_ninja skrev:
Vädret verkar tyvärr inte så lovande men jag tänker i alla fall åka ändå, ni backar väl inte för lite småspik=)=)


Näääähhh det gör vi inte :fakta .

Synd bara att man skall ha Dunlop "hala så fort det är blött" sportmax :(



Vi ses :hej
 
jag e på oxå!

Min tjej ville åka med bak på.... Hmm, undrar om hon får det... Två jönsar på en CB400.....Tufft...

Ja ja, hon har gjort teorin å ska köra upp snart... DÅ får hon fasen köra själv =)

:hej
 
hållundan skrev:
jag e på oxå!

Min tjej ville åka med bak på.... Hmm, undrar om hon får det... Två jönsar på en CB400.....Tufft...

Ja ja, hon har gjort teorin å ska köra upp snart... DÅ får hon fasen köra själv =)

:hej

Stackars hoj :skrämd .

Observera att jag inte på något sätt antyder att någon av er skulle vara överviktig ;)


Vill bara påpeka att det kan vara farligt om hon skulle få syn på mig :crash . Jag rår ju inte för mitt fördelaktig utseende :rolleyes: .


Hoppas att du inte tar illa upp :)



:hej
 
Du får köra hur fort du vill :tummenupp . Bara så att du inte blir besviken när det inte är WCX-tempo :)

:hej
 
Sergeant skrev:
Stackars hoj :skrämd .

Observera att jag inte på något sätt antyder att någon av er skulle vara överviktig ;)


Vill bara påpeka att det kan vara farligt om hon skulle få syn på mig :crash . Jag rår ju inte för mitt fördelaktig utseende :rolleyes: .


Hoppas att du inte tar illa upp :)



:hej
Ha ha, det är nog jag som blir impad av dit fördelaktiga utseende =)

Ja ja, hon visste inte om hon skulle med nu.... Veliga brudar :rolleyes:

Pissväder det är förresten... :mad: :(
 
hållundan skrev:
Ha ha, det är nog jag som blir impad av dit fördelaktiga utseende =)

Ja ja, hon visste inte om hon skulle med nu.... Veliga brudar :rolleyes:

Pissväder det är förresten... :mad: :(

Veliga ja... Men dom kan vara roliga att ha ibland.... Pissväder.... Helt värdelöst!! :mad: :mad: Kan ju inte ens ta en tur med trialen.... :(

HA DE GÔTT
 
Sergeant skrev:
Du får köra hur fort du vill :tummenupp . Bara så att du inte blir besviken när det inte är WCX-tempo :)

:hej

Jag mena inte att vi måsta köra fort å jag har faktiskt aldrig kört med WCX, men vad man har hört cruisar dom ju inte.

Ska bli kul på söndag... :)
 
hållundan skrev:
jag e på oxå!

Min tjej ville åka med bak på.... Hmm, undrar om hon får det... Två jönsar på en CB400.....Tufft...

Ja ja, hon har gjort teorin å ska köra upp snart... DÅ får hon fasen köra själv =)

:hej
fan vad coolt..... verkar bli en jäkla massa hojar juh, hoppas alla kommer, det kommer ett par långväga gäster till mej oxo o dom hakar givetvis på :tummenupp ,

sergeant< du vet vart jag bor, jag väntar med kaffet ;)

hållundan< du tar täten så försöker vi andra hänga på så gott det går=) ta mé baben oxo :p
 
red_ninja skrev:
fan vad coolt..... verkar bli en jäkla massa hojar juh, hoppas alla kommer, det kommer ett par långväga gäster till mej oxo o dom hakar givetvis på :tummenupp ,

sergeant< du vet vart jag bor, jag väntar med kaffet ;)

hållundan< du tar täten så försöker vi andra hänga på så gott det går=) ta mé baben oxo :p
muhahhahhah, min CB har ingen fungerande hastighetsmätare som jag nämnt innan =)..

Men visst.... Jag hittar ju ivf vägen mellan kungälv/säve/göteborg =).....DEn är jeeevligt najs....

Bara skoj med mycket folk!:....SOm sagt, inget WCX tempo :tummenupp

:hej
 
Verkar kunna bli en fin åktur, bara vädret bättrar sig.

Jag hänger med skapligt när WCX är ute å kör så jag hoppas att jag kan hänga med i erat tempo.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top