Åkning i Göteborg. Söndagen den 6:e Juli.

Jag hänger gärna på om det är OK med er. Känns som att man kanske inte kan hålla WCX tempo även om jag aldrig har åkt med dem.

Götaplatsen 16:00 låter ju bra som samlingsplats sen kan man dra mot lilla edet. Den vägen ni pratar om är ju riktigt fin! :rock

//fogerty

red_ninja skrev:
Vädret verkar tyvärr inte så lovande men jag tänker i alla fall åka ändå, ni backar väl inte för lite småspik=)=)

Näääähhh det gör vi inte :fakta .

Synd bara att man skall ha Dunlop "hala så fort det är blött" sportmax :(

Vi ses :hej

jag e på oxå!

Min tjej ville åka med bak på.... Hmm, undrar om hon får det... Två jönsar på en CB400.....Tufft...

Ja ja, hon har gjort teorin å ska köra upp snart... DÅ får hon fasen köra själv =)

:hej

hållundan skrev:
jag e på oxå!

Min tjej ville åka med bak på.... Hmm, undrar om hon får det... Två jönsar på en CB400.....Tufft...

Ja ja, hon har gjort teorin å ska köra upp snart... DÅ får hon fasen köra själv =)

Stackars hoj :skrämd .

Observera att jag inte på något sätt antyder att någon av er skulle vara överviktig ;)

Vill bara påpeka att det kan vara farligt om hon skulle få syn på mig :crash . Jag rår ju inte för mitt fördelaktig utseende :rolleyes: .

Hoppas att du inte tar illa upp :)

Du får köra hur fort du vill :tummenupp . Bara så att du inte blir besviken när det inte är WCX-tempo :)

Sergeant skrev:
Stackars hoj :skrämd .

Observera att jag inte på något sätt antyder att någon av er skulle vara överviktig ;)

Vill bara påpeka att det kan vara farligt om hon skulle få syn på mig :crash . Jag rår ju inte för mitt fördelaktig utseende :rolleyes: .

Hoppas att du inte tar illa upp :)

Ha ha, det är nog jag som blir impad av dit fördelaktiga utseende =)

Ja ja, hon visste inte om hon skulle med nu.... Veliga brudar :rolleyes:

Pissväder det är förresten... :mad: :(

hållundan skrev:
Ha ha, det är nog jag som blir impad av dit fördelaktiga utseende =)

Ja ja, hon visste inte om hon skulle med nu.... Veliga brudar :rolleyes:

Pissväder det är förresten... :mad: :(

Veliga ja... Men dom kan vara roliga att ha ibland.... Pissväder.... Helt värdelöst!! :mad: :mad: Kan ju inte ens ta en tur med trialen.... :(

HA DE GÔTT

Sergeant skrev:
Du får köra hur fort du vill :tummenupp . Bara så att du inte blir besviken när det inte är WCX-tempo :)

Jag mena inte att vi måsta köra fort å jag har faktiskt aldrig kört med WCX, men vad man har hört cruisar dom ju inte.

Ska bli kul på söndag... :)

hållundan skrev:
jag e på oxå!

fan vad coolt..... verkar bli en jäkla massa hojar juh, hoppas alla kommer, det kommer ett par långväga gäster till mej oxo o dom hakar givetvis på :tummenupp ,

sergeant< du vet vart jag bor, jag väntar med kaffet ;)

hållundan< du tar täten så försöker vi andra hänga på så gott det går=) ta mé baben oxo :p

red_ninja skrev:
fan vad coolt..... verkar bli en jäkla massa hojar juh, hoppas alla kommer, det kommer ett par långväga gäster till mej oxo o dom hakar givetvis på :tummenupp ,

sergeant< du vet vart jag bor, jag väntar med kaffet ;)

hållundan< du tar täten så försöker vi andra hänga på så gott det går=) ta mé baben oxo :p
muhahhahhah, min CB har ingen fungerande hastighetsmätare som jag nämnt innan =)..

Men visst.... Jag hittar ju ivf vägen mellan kungälv/säve/göteborg =).....DEn är jeeevligt najs....

Bara skoj med mycket folk!:....SOm sagt, inget WCX tempo :tummenupp

Verkar kunna bli en fin åktur, bara vädret bättrar sig.

Jag hänger med skapligt när WCX är ute å kör så jag hoppas att jag kan hänga med i erat tempo.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti