Åker polisen i Sthlm på oranga BMW K1200S..?

Alldeles lagom mycket maskin tycker jag... ;)

Jag är ganska säker på att jag är ensam i Umeå om att ha en orange K1300R (rätta mig gärna om jag har fel), så om Umeås MC-poliser fick en likadan att leka med borde jag kunna skrämma upp en och annan trafikant när ryktet väl spridit sig.

Nä skulle nog tänka efter både en och två gånger innan jag sparkade ner ett par kugg och vred på rullen.. lång motorväg som är hyffsat rak samt att jag VET att det inte är en snabb hoj som samhället köpt honom.. typ Afrika twin eller annat skit.. Samt att jag verkligen vet att jag gjort en sån tabbe så att kortet verkligen kommer vara borta en lång framtid..
Alltid svårt det där.. hur fort vågar man ligga i lång mjukt svepande kurva.. 299km/h med blinkande REV-lampa..? så dags då att komma på att det gick lite fort..
Vet ju att Polisen är grymma hojåkare på både konbana och trafik men vågar dom toppa skiten ur sin maskin och köra på gränserna..? Hoppas jag aldrig behöver ta reda på det..

Alldeles lagom mycket maskin tycker jag... ;)

Jag är ganska säker på att jag är ensam i Umeå om att ha en orange K1300R (rätta mig gärna om jag har fel), så om Umeås MC-poliser fick en likadan att leka med borde jag kunna skrämma upp en och annan trafikant när ryktet väl spridit sig.

Jag skulle nästan våga säga enda K1300R:en i norrland. Tummen upp till dig. Fin hoj. :tummenupp

Blev lite fel där.. Menar INTE att Afrika twin är snabb.. glömde nog nåt där i texten..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT