Åker polisen i Sthlm på oranga BMW K1200S..?

Alldeles lagom mycket maskin tycker jag... ;)

Jag är ganska säker på att jag är ensam i Umeå om att ha en orange K1300R (rätta mig gärna om jag har fel), så om Umeås MC-poliser fick en likadan att leka med borde jag kunna skrämma upp en och annan trafikant när ryktet väl spridit sig.

Nä skulle nog tänka efter både en och två gånger innan jag sparkade ner ett par kugg och vred på rullen.. lång motorväg som är hyffsat rak samt att jag VET att det inte är en snabb hoj som samhället köpt honom.. typ Afrika twin eller annat skit.. Samt att jag verkligen vet att jag gjort en sån tabbe så att kortet verkligen kommer vara borta en lång framtid..
Alltid svårt det där.. hur fort vågar man ligga i lång mjukt svepande kurva.. 299km/h med blinkande REV-lampa..? så dags då att komma på att det gick lite fort..
Vet ju att Polisen är grymma hojåkare på både konbana och trafik men vågar dom toppa skiten ur sin maskin och köra på gränserna..? Hoppas jag aldrig behöver ta reda på det..

Alldeles lagom mycket maskin tycker jag... ;)

Jag är ganska säker på att jag är ensam i Umeå om att ha en orange K1300R (rätta mig gärna om jag har fel), så om Umeås MC-poliser fick en likadan att leka med borde jag kunna skrämma upp en och annan trafikant när ryktet väl spridit sig.

Jag skulle nästan våga säga enda K1300R:en i norrland. Tummen upp till dig. Fin hoj. :tummenupp

Blev lite fel där.. Menar INTE att Afrika twin är snabb.. glömde nog nåt där i texten..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph