Åka-tråden!

Härligt att ni ska med, lär bli ett rätt så bra gäng idag om alla kommer som ja tror. :banana

-Skriver igen om samåkningen nu så verkligen alla ser.....

Samåkning IDAG!
Plats: Statoil Ryd (Linköping)
Tid: 14.00

Scooter Power :yoparty

Japp vädret kan vi inte klaga på :D Ikväll kl 18:00 Statoil Ryd :yoparty

Jädrans! Jag missat:gråta Har införskaffat mig ny hoj. Gick från motard till en gsxr 750 denna säsongen. Känner stor smärta när jag tänker på att jag var ute själv idag när jag kunde glidit med er!:crash

Får se till att inte missa nästa!!:banana

Hej!

Vad är det för gäng som brukar åka, är det bara sporthojar eller är det andra hojar som nakenhojar osv?

Vad är det för tempo oftast?
Väldigt högt eller kör ni lite mer sansat?

Skulle vara kul att åka på lite gruppkörningar ibland, dock så föredrar jag lite mer sansade hastigheter än att man bara ligger på marginalen..

Eftersom jag jobbar natt hela helgen så håller jag koll på tråden och hoppas på att det ska passa in, för lite köra går man ju gärna upp tidigt..:banana

Hej!

Vad är det för gäng som brukar åka, är det bara sporthojar eller är det andra hojar som nakenhojar osv?

Vad är det för tempo oftast?
Väldigt högt eller kör ni lite mer sansat?

Skulle vara kul att åka på lite gruppkörningar ibland, dock så föredrar jag lite mer sansade hastigheter än att man bara ligger på marginalen..

Jag är hojlös nu men när vi körde för ett par år sen var det 95% sporthojar. Ibland motarder, nån er-6, cb1000r osv. Folket var mellan 21-50 år typ så det var kul. Den snabbaste killen var över 40. Tempot brukar vara blandat. Då var det allt från racefolk/baninstruktörer till mer eller mindre nybörjare. De snabba i täten stannar vid varje vägskäl för att se till så ingen tappas bort.

Haka på en körning så ska du nog trivas.

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år