Åka-tråden!

Sorry att jag svek mitt i grabbar. Tappade vänster lins så min avståndsbedömning blev inget vidare.... Ses på sviestad imorgon!! :D

Ja tack för en trevlig tur, hoppas det blir någon filmsnutt Kimma. Ha det gott boys och ni som skall köra på sviesta i morgon lycka till med gasandet :D

Nån som är sugen på att åka en sväng me en nybörjare imorgon lördag, Norrköping.. tänkte tanka lite på OkQ8 Sthlmsvägen imorgon. Så kl 12 kanske om nån har lust att hänga på. Blir så tråkigt ensam..

Ja tack för en trevlig tur, hoppas det blir någon filmsnutt Kimma. Ha det gott boys och ni som skall köra på sviesta i morgon lycka till med gasandet :D

hehe.. råkade klanta mig rejält o glömde minneskortet i kameran.. mene, hittade en taskigt gjord film på ett par snubbar som åkte ungifär samma väg.. kul va?

Blev det någon hoj??
Eller är det "besten" som är klar??

Bromsar och däck tog slut på sviestad!, skall på tjänsteresa i 2v, då borde nya grejer vara levererade, sen kan vi åka igen.

tja
det blev en bandit 1200 -97
besten har stått orörd sen i våras :( men tyvärr så är ju hösten här snart

Trevlig film pöjkar, en fin tur som det verkar! Nu e bettan både vaxad, moddad, testad o körklar. Blir det nån åka idag ?!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT