Åka-tråden!

funka det skruvtjosan vi ordna till cylindern ,lite intresserad av flänsarna osså , bra sugen på o svetsa om dem igen :)

Allt funkar kanon, höll förra svängen på sviestad iaf...
Fungerade betalningsmedlet... kan vara ett bra kompliment till violshotsen kanske.. :krama

ja det var kanon , den verka bra på midsommaraftonen :)

ska åka o kik på ny höj imorgon , känt att man vart lite väl sval på området nu ett tag

tänk på avgasljudet ,, har för mig de är rätt kinkiga på bulklernivån

Nja ljudstyrkan skits det ganska friskt i då det inte mäts på trafikövningarna. Men kommer du med ngt annat än originalpipor är det tvärstopp.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kör med caferacern om den blir körduglig (starkt tveksamt) till imorrn annars kommer jag och fotar lite.

Var var ni?! Sjukt mkt körning idag! Halva min hoj vibrerade sönder men fan så kul! Bra med lite regnträning med. ImageUploadedByTapatalk1342725515.849508.jpgImageUploadedByTapatalk1342725535.649723.jpgImageUploadedByTapatalk1342725549.715765.jpg

Imorgon tänkte jag och en till åka en ca 10mils runda. 14.30 vid Statoil i Ryd om någon är sugen. För nog är man sugen :D

Undvik att köra ut mot Ekängen!

Precis efter samhället slutar har dem vräkt på med oljekrus över hela vägbanan 5 km, ett helvete för hojen..

Någon som är sugen på glass i Hjortkvarn imorgon? Jag och brodern är sugna på att åka lite! McDonalds i Ryd vid halv 12?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...