Åka-tråden!

Många som jobbar natt, Linus prata om kl 15 och då kanske även hundforare kan hänga på? :)

Det är väl det tidigaste på lördag ja orkar gå upp efter 6 nätter i rad. Men om turen inte blir så pass lång tror ja *hundforare* kanske hänger på, kan bli stressigt annars eftersom han börjar jobba vid 18 :)

''Någon som vet en bra sträcka (raksträcka/avskilt område med bra asfalt) man kan träna dumheter, som lite wheelijs och annat dumt(skoj) utan att behöva störa någon moralk***ng i trafiken i onödan'' :D

Jag är på på lördag om det blir en bra tid, på eftermiddagen passar mig bäst men är anpassningsbar.
Håller ögonen öppna efter en tid och plats.

Kul att flera är på, imorgon bestämmer vi en tid och plats tkr ja. Håll ögonen öppna :)

Jahopp, dags att bestämma tid och plats innan det blir lördag. (hoppas det inte regnar)

Vad sägs om..

Tid: 16.00?
Plats: Brasken OkQ8

Ifall det regnar, ställer vi in åkandet eller vad tycker ni?

// Li_G

Jahopp, dags att bestämma tid och plats innan det blir lördag. (hoppas det inte regnar)

Vad sägs om..

Tid: 16.00?
Plats: Brasken OkQ8

Ifall det regnar, ställer vi in åkandet eller vad tycker ni?

// Li_G

16:00 blir perfekt för min del . Jag tror inte det blir nåt åkande för mig i regn :)....

tjena grabbs nu har jag äntligen hittat tråden efter 5 år jag vill så gärna hänga på idag kl 16 men har andra planer med min flickvänn då hon fyller år idag men jag ska passa på o åka lite tidigare det vill säga kl 11 hade jag tänkt o dra en repa sen om nån hinner o läsa detta och är sugen är våre det kul o hänga på =) annars kanske man kan styra upp en repa imorn med om det blir skaplig väder. peace

ja juste jag kommer åka från brasken ca 10 över 11 elle nåt=)

Last edited:
Då ses vi snart då. Inga ändrade planer av vad ja har förstått. Utan vi kör..

Tid 16.00
Plats: Brasken
:yoparty

Mvh

varför ska ni inte stanna på sviestad och kolla på SM? Det ska jag minsann göra nämligen :)
Nu åker jag för att inte missa BoTT-racet som börjar om en kvart (15 :45):D

Riktigt trevlig tur, blev ju hela 22 mil ca. Blir att göra om :) Och lille Linus är extra glad för han har kommit på hur man kan skita ner sig stående på ett hjul.. dhöö worligt :banana

.... :yoparty

// Li_G

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma