Åka-tråden!

Det är väl eftermiddag?? :P
Kl. 14 vid brasken?

Kan ringa och tjata på bröthlin så kan vi få med honom också.

Jag är jävligt sugen, fast det blir ju roligare om man är fler.

jo det är ju de. Ja skulle iofs nästa hellre kör imr ist. Har sovit knappa 2 tim i natt..sover dåligt efter för mkt nattpass i sträck. Så huvudet hänger inte med så bra idag.. så om du tjatar på han om han kan köra imr om han har nycktrat till så skulle ja vara mer sugen faktis..

Imorgon kan nog vara svårt, vi jobbar sent. Men kan se till att det blir senare i veckan eller nästa helg ;)

Imorgon Måndag. Ska ja ut och åka. Dom som känner sig sugna på en liten tripp med nått depåstopp nånstans med kaffe, nån glass eller nått annat högre oktanaktigt för den kära. Får gärna skriva här, ja åker även om ja blir ensam :)

Imorgon Måndag. Ska ja ut och åka. Dom som känner sig sugna på en liten tripp med nått depåstopp nånstans med kaffe, nån glass eller nått annat högre oktanaktigt för den kära. Får gärna skriva här, ja åker även om ja blir ensam :)

Fint, Jag är på:yoparty hoppas på fler,skulle vara kul.

Jag skulle jätte gärna följa med, fast jag fick ju båge kortet i Torsdags så något proffs är man ju inte. Men 90 mil har man lyckats skrapa ihop i alla fall :). Men jag är villig att lära och lyssna på mer erfarna hoj åkare, och då är väl ett sådant tillfälle kanon. Men om det bara gäller att hänga på gasen så kan jag ju komma och säga hej i alla fall innan ni drar, för jag vill ju inte vara den där djäkla bromsklossen :). Mvh Tobbe

ngn mack vid 17 tiden ? går ju tidigare med för min del .

hundförare du behöver inte va orolig farten anpassas till samtliga ,, börjar det gasas så väntar man vid nästa sväng om inte målet är förbestämt

Ja men det låter ju bra, skall dra på mig stället och ut några timmar nu. Men kollar i eftermiddag om ni skall ut något. Ha det gott.

Ja vad skall man säga , man har ju mycket att slipa på. Men tack för åkturen idag, fasen vad roligt det var. Sorry om man drog ner tempot för er, men hänger gärna på fler gånger om ni vill ha med bromsklossen :yoparty. Mvh Tobbe

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back