Åka-tråden!

Ja vad skall man säga , man har ju mycket att slipa på. Men tack för åkturen idag, fasen vad roligt det var. Sorry om man drog ner tempot för er, men hänger gärna på fler gånger om ni vill ha med bromsklossen :yoparty. Mvh Tobbe

det har även jag :) kände i några kurvor där det blev tight + solens sken att man är skaplig nybörjare

men kör med insidan o följ jannes råd

Det har vi nog alla! Roligt med nya ansikten oxå :) Hoppas att fler hänger på framöver så att vi får igång hoj åkningen i Linköping...
Tack för ikväll!

Ja vad skall man säga , man har ju mycket att slipa på. Men tack för åkturen idag, fasen vad roligt det var. Sorry om man drog ner tempot för er, men hänger gärna på fler gånger om ni vill ha med bromsklossen :yoparty. Mvh Tobbe

Det gick ju riktigt bra Tobbe :tummenupp Blir bara roligare och roligare ju mer man lär sig!

PS: Föredetta X4rookie....:tummenupp

Last edited:
Tackar också för idag och bra kört, riktigt kul när man blir fler. Framför allt kul att se nya ansikten :)

Äntligen får jag ut & åka med dem stora pojkarna & slipper ha en slö farsa med mig som handledare, när blir nästa tur? :)

Äntligen får jag ut & åka med dem stora pojkarna & slipper ha en slö farsa med mig som handledare, när blir nästa tur? :)

Lördag var det nått ja hörde om, skulle bli en längre tur. Men inget spikat än. Håll koll här iaf :)

Lördag var det nått ja hörde om, skulle bli en längre tur. Men inget spikat än. Håll koll här iaf :)

Ja lördag är en jävla tur inbokad, nämligen 30 mil på cykel utan motor :va jag tyckte 15 mil räckte i söndags men ajja jag har ju valt det själv så har inte så mkt val mer än att genomföra det sen slänger jag in den längst in i garaget & rör den inte mer denna sommar!

Men vad säger ni annars om imorgon en tur på slätten & sen stanna till i Vadstena? Kan det vara något?

Så länge det inte regnar kan man alltid köra. :tummenupp

(Kan man om det regnar med iofs... För DeT Är Dhå V1 TRainar PoWerSlidEs ur Kurwoer :yoparty)

Ska vi bestämma en tid tills på lördag redan nu så att alla vet vad som gäller:va Kanske blir flera då,vad vet jag??
Jag drar gärna iväg vid 11 tiden :)

Hm jobbar hela helgen natt så jag behöver nog sova tyvärr. Fast man kan ju alltid bli sjuk :yoparty. Lever fortfarande på gårdagen satan vad kul det var..Ha det gott alla / Tobbe

jag får se lite hur det blir för min del ,, lider fortfarande lite av sviterna från en hjärtsäcks-inflammation ,,gårdagen satte sina spår men det är det värt :)

Jag jobbar med tyvärr natt så tidigast 15.00 för min del. Men vill ni köra tidigare så åk :) Finns ju andra dagar vi andra kan hänka på.

Vi försöker få till en tid så att så många som möjligt kan hänga på :) mycket roligare.
Jag har fritt hela dagen lång,så jag kan anpassa mig efter andras önskemål.

Vi försöker få till en tid så att så många som möjligt kan hänga på :) mycket roligare.
Jag har fritt hela dagen lång,så jag kan anpassa mig efter andras önskemål.

Om inte annat så kanske vi inte behöver ta en så pass lång åktur som vi hade tänkt utan något liknande vi har gjort tidigare, fast någon annan väg bara :) Finns ju vägar mot Västervik, Åtvid och Kisa som ex :) Tror jag vet en bra sträcka faktis.

Om inte annat så kanske vi inte behöver ta en så pass lång åktur som vi hade tänkt utan något liknande vi har gjort tidigare, fast någon annan väg bara :) Finns ju vägar mot Västervik, Åtvid och Kisa som ex :) Tror jag vet en bra sträcka faktis.
Absolut! huvudsaken är att vi får gasa lite :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...