Åka-tråden!

fuuuuuuck, i got 6 mins of footage. =/
I better get a new charger..

Very nice ride though :yoparty
 
Är sugen på en sväng upp till Hjortkvarn imorgon (lörd) em och lapa i mig en glass om vädret tillåter... någon mer som är intresserad? Kommer nog iväg vid 14-tiden.

/R
 
Är sugen på en sväng upp till Hjortkvarn imorgon (lörd) em och lapa i mig en glass om vädret tillåter... någon mer som är intresserad? Kommer nog iväg vid 14-tiden.

/R

JAg är definitivt på. JAg brukar utgå från Borensberg dit upp. :)
 
Ok, gamla Statoil vid 14.30 tiden? Om nu vädret blir bättre, enligt yr.no skall det lätta upp på em hoppas det stämmer.

/R


Japp. Är det torrt så är jag däruppe 1430.

Att det skulle torka upp till 1200 i Peking känns inte alltför troligt. :)
 
Åka-tråden

[Quote = Snickers bitch, 4756965] någon SOM Ska till Norrköping IDAG (lördag)? [/ QUOTE]

Jajamen !:D
 
Japp. Är det torrt så är jag däruppe 1430.

Att det skulle torka upp till 1200 i Peking känns inte alltför troligt. :)


09.36 och jag har redan torra fläckar på gatan utanför. Molnen blir vitare för varje kvart och innan 11.30 har garanterat solen brutit igenom.


Det kommer bli en kanondag!
 
09.36 och jag har redan torra fläckar på gatan utanför. Molnen blir vitare för varje kvart och innan 11.30 har garanterat solen brutit igenom.


Det kommer bli en kanondag!

Är det konkurens mellan orterna? :D Som vääärstabo känner jag mig helt neutral. Jag hinner inte till norrping till 12.00 p.g.a andra åtaganden, men varför inte sammanstråla i Hjortkvarn? Det är ju goa vägar från norrping också om man bara tragglar sig upp till finspång först. För att inte tala om glassen vid målet :D

/R
 
Är det konkurens mellan orterna? :D Som vääärstabo känner jag mig helt neutral. Jag hinner inte till norrping till 12.00 p.g.a andra åtaganden, men varför inte sammanstråla i Hjortkvarn? Det är ju goa vägar från norrping också om man bara tragglar sig upp till finspång först. För att inte tala om glassen vid målet :D

/R

Nah, det är bara Hund som är lite kelsjuk och saknar oss då vi inte är med och åker. Men jag har inte tiiiiiiiid med Norrköping idag. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top