Åka-tråden!

fuuuuuuck, i got 6 mins of footage. =/
I better get a new charger..

Very nice ride though :yoparty

Är sugen på en sväng upp till Hjortkvarn imorgon (lörd) em och lapa i mig en glass om vädret tillåter... någon mer som är intresserad? Kommer nog iväg vid 14-tiden.

/R

Är sugen på en sväng upp till Hjortkvarn imorgon (lörd) em och lapa i mig en glass om vädret tillåter... någon mer som är intresserad? Kommer nog iväg vid 14-tiden.

/R

JAg är definitivt på. JAg brukar utgå från Borensberg dit upp. :)

Ok, gamla Statoil vid 14.30 tiden? Om nu vädret blir bättre, enligt yr.no skall det lätta upp på em hoppas det stämmer.

/R

Japp. Är det torrt så är jag däruppe 1430.

Att det skulle torka upp till 1200 i Peking känns inte alltför troligt. :)

Åka-tråden

[Quote = Snickers bitch, 4756965] någon SOM Ska till Norrköping IDAG (lördag)? [/ QUOTE]

Jajamen !:D

Japp. Är det torrt så är jag däruppe 1430.

Att det skulle torka upp till 1200 i Peking känns inte alltför troligt. :)

09.36 och jag har redan torra fläckar på gatan utanför. Molnen blir vitare för varje kvart och innan 11.30 har garanterat solen brutit igenom.

Det kommer bli en kanondag!

09.36 och jag har redan torra fläckar på gatan utanför. Molnen blir vitare för varje kvart och innan 11.30 har garanterat solen brutit igenom.

Det kommer bli en kanondag!

Är det konkurens mellan orterna? :D Som vääärstabo känner jag mig helt neutral. Jag hinner inte till norrping till 12.00 p.g.a andra åtaganden, men varför inte sammanstråla i Hjortkvarn? Det är ju goa vägar från norrping också om man bara tragglar sig upp till finspång först. För att inte tala om glassen vid målet :D

/R

Är det konkurens mellan orterna? :D Som vääärstabo känner jag mig helt neutral. Jag hinner inte till norrping till 12.00 p.g.a andra åtaganden, men varför inte sammanstråla i Hjortkvarn? Det är ju goa vägar från norrping också om man bara tragglar sig upp till finspång först. För att inte tala om glassen vid målet :D

/R

Nah, det är bara Hund som är lite kelsjuk och saknar oss då vi inte är med och åker. Men jag har inte tiiiiiiiid med Norrköping idag. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT