Åka-tråden!

Nån som har bra tips på sköna 70 å 90 vägar runt linköping? Måste vänja in sambon nu till en början.. :P

Tog en premiärtur igår linköping -> berg -> malmslätt. Var helt ok körning med gött väder å tjejen (som tur var) tyckte om att åka hoj yeay =)

kör du ut mot ekholmen sen vidare mot bjärkasäby -åtvid -horn -kisa så har du en trevlig rutt ,, vägen till västervik är rätt ok
 
kör du ut mot ekholmen sen vidare mot bjärkasäby -åtvid -horn -kisa så har du en trevlig rutt ,, vägen till västervik är rätt ok

Kom precis hem efter en runda över bestorp, brokind, kisa, malexander, boxholm, å hem.

Bra skick på vägen bortsett från vägarbete med uppbruten asfalt (~2km) innan malexander.

Det var lite blåsigt bitvis men man får skylla sig själv. :tungan
 

Bifogat

  • DSC00162.jpg
    DSC00162.jpg
    233.9 KB · Visningar: 57
kör du ut mot ekholmen sen vidare mot bjärkasäby -åtvid -horn -kisa så har du en trevlig rutt ,, vägen till västervik är rätt ok

ok låter bra tack för tipset!
Blev en kortare tur idag Ekängen -> linghem -> linköping sen fick tjejen testa på 120 på vägen hem å då märkte ja hur hon tittade upp över axeln å kollade på hastighetsmätaren.. sen kom klappningen i midjan hehe

Är det många som ska köra kortegen i linköping nästa fredag på valborg? =)
 
ok låter bra tack för tipset!
Blev en kortare tur idag Ekängen -> linghem -> linköping sen fick tjejen testa på 120 på vägen hem å då märkte ja hur hon tittade upp över axeln å kollade på hastighetsmätaren.. sen kom klappningen i midjan hehe

Är det många som ska köra kortegen i linköping nästa fredag på valborg? =)

klappa hon redan i 120 :va

för min del blir det nog o åka , vi är ett gäng från jobbet men man vet ju inte hur många som drar sig ur
 
Sorry! Didnt have the time today!

Did U survive alone(?) with Snickers Bitch? :skrämd

RR practice tomorrow at 17.00-20.00. :tummenupp

Come and watch me dominate*! :yoparty





(*irony)

Yeah I managed to survive after all.

Sounds cool man. Might come by tomorrow.

Yeah dominate :D Last time I saw you "dominate" I seem to remember a failed bike start and finishing...last? :yoparty :Bugar :tungan
or maybe my memory is getting bad :död



nice hat :rolleyes: (irony also :D )
 
Last edited:
Yeah I managed to survive after all.

Sounds cool man. Might come by tomorrow.

Yeah dominate :D Last time I saw you "dominate" I seem to remember a failed bike start and finishing...last? :yoparty :Bugar :tungan
or maybe my memory is getting bad :död



nice hat :rolleyes: (irony also :D )

Your memory are surely failing!

I did not finish last! :mad: (finished 7/9)

The start were attentionally missed to give the other drivers a head start for approx. 1/2 lap. :tummenupp Why make things easy?

( glad U like my "hat"! :) )
 
Hur många är det som ska åka kortegen ifall vi ska samlas lite innan eller .
Hör av er i sådana fall
 
Åka-tråden

[Quote = Elles, 4729751] Når OCH var samlas Folket till kortegen? [/ QUOTE]

Gamla Biltema parkeringen.
Avfärd därifrån 18,00.
Ska nog köra.:tummenupp
 
Hej

Hej. Tänkte kolla läget i Linköping. Är tidigare hoj-åkare som tänkte skaffa mig en ny hoj igen. :) Någon som är sugen? Behöver lite goa gubbar/damer att köra med. :)Har förövrigt en annan fråga, det råkar inte vara någon som har garageplats i Linköpings centraladelar? PM:a om så är fallet :) Ha de gött, så hoppas jag vi ses snart på vägarna.

MVH Marcus
 
Last edited:
Åka hoj tillsammans

Säg till när du vill åka så hänger jag på. Ibland är det ju roligare att vara fler när man åker.:yoparty

Har för övrigt startat en ny tråd med oss i Linköping, men det verkar inte vara så bra respons härifrån.:gnissla

Hoppas att vi kan bli flera och vi kan ju lämna mobilnummer till varandra så går det lite fortare att hänga på.:banana
 
Nån som är sugen på en liten tur imorrn? Ska ju regna på lördag...:(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top