Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Polly skrev:Du får komma till Stockholm å köra med mig!Det är väldigt ensamt på gatorna här.. Förstår inte varför bara
![]()
sege skrev:Det är för att vi andra kör sporthoj och saknar ABS, dubbdäck, värmehandtag, inbyggd stereo och allt du nu har i din.. ehh, hoj?
Jag har faktiskt kört fram till idag, men nu är det slut. Nu står det SNÖ överallt på alla jävla väderrapporter.

Mycket kläder över skinnstället, det borde gå....Polly skrev:Här skiner solen och det har jag bestämt att den ska göra i helgen oxå. Men då ska väl du sitta inne och titta ut på solskenet och säga "Nä, de har sagt att det ska snöa så jag stannar hemma och knypplar istället."
Egentligen är du bara avundsjuk på mig som har en epamoppe med värmehandtag och ABS och ändå kan köra ikapp din gixxer![]()
Polly skrev:Här skiner solen och det har jag bestämt att den ska göra i helgen oxå. Men då ska väl du sitta inne och titta ut på solskenet och säga "Nä, de har sagt att det ska snöa så jag stannar hemma och knypplar istället."
Egentligen är du bara avundsjuk på mig som har en epamoppe med värmehandtag och ABS och ändå kan köra ikapp din gixxer![]()

J.mika skrev:Hej.
Nån som känner för att åka till helgen om vädret blir bra?
Har ju köpt ny hoj, måste testa innan vintern!![]()
Polly skrev:Här skiner solen och det har jag bestämt att den ska göra i helgen oxå. Men då ska väl du sitta inne och titta ut på solskenet och säga "Nä, de har sagt att det ska snöa så jag stannar hemma och knypplar istället."
J.mika skrev:Hade gärna gjort det om det inte regnar... hoppas på bra väder nästa helg, ska ev. till uppsala.. kan man ta hojjen?Mycket kläder över skinnstället, det borde gå....
sege skrev:Ska köra ringar runt dig i vår. På bakhjulet!![]()
![]()
försvinna bort i hastigheter du bara kan drömma om |
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |