Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Polly skrev:Du får komma till Stockholm å köra med mig!Det är väldigt ensamt på gatorna här.. Förstår inte varför bara
![]()
sege skrev:Det är för att vi andra kör sporthoj och saknar ABS, dubbdäck, värmehandtag, inbyggd stereo och allt du nu har i din.. ehh, hoj?
Jag har faktiskt kört fram till idag, men nu är det slut. Nu står det SNÖ överallt på alla jävla väderrapporter.
Polly skrev:Här skiner solen och det har jag bestämt att den ska göra i helgen oxå. Men då ska väl du sitta inne och titta ut på solskenet och säga "Nä, de har sagt att det ska snöa så jag stannar hemma och knypplar istället."
Egentligen är du bara avundsjuk på mig som har en epamoppe med värmehandtag och ABS och ändå kan köra ikapp din gixxer![]()
Polly skrev:Här skiner solen och det har jag bestämt att den ska göra i helgen oxå. Men då ska väl du sitta inne och titta ut på solskenet och säga "Nä, de har sagt att det ska snöa så jag stannar hemma och knypplar istället."
Egentligen är du bara avundsjuk på mig som har en epamoppe med värmehandtag och ABS och ändå kan köra ikapp din gixxer![]()
J.mika skrev:Hej.
Nån som känner för att åka till helgen om vädret blir bra?
Har ju köpt ny hoj, måste testa innan vintern!![]()
J.mika skrev:Hade gärna gjort det om det inte regnar... hoppas på bra väder nästa helg, ska ev. till uppsala.. kan man ta hojjen?Mycket kläder över skinnstället, det borde gå....
sege skrev:Ska köra ringar runt dig i vår. På bakhjulet!![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT