Åka till helgen?Göteborg

J.mika

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Vespa 300 HPE Super 2019.
Hej.
Nån som känner för att åka till helgen om vädret blir bra?
Har ju köpt ny hoj, måste testa innan vintern! :squid

Du får komma till Stockholm å köra med mig! :tummenupp Det är väldigt ensamt på gatorna här.. Förstår inte varför bara :va

Polly skrev:
Du får komma till Stockholm å köra med mig! :tummenupp Det är väldigt ensamt på gatorna här.. Förstår inte varför bara :va

Det är för att vi andra kör sporthoj och saknar ABS, dubbdäck, värmehandtag, inbyggd stereo och allt du nu har i din.. ehh, hoj? :D

Jag har faktiskt kört fram till idag, men nu är det slut. Nu står det SNÖ överallt på alla jävla väderrapporter.

sege skrev:
Det är för att vi andra kör sporthoj och saknar ABS, dubbdäck, värmehandtag, inbyggd stereo och allt du nu har i din.. ehh, hoj? :D

Jag har faktiskt kört fram till idag, men nu är det slut. Nu står det SNÖ överallt på alla jävla väderrapporter.

Här skiner solen och det har jag bestämt att den ska göra i helgen oxå. Men då ska väl du sitta inne och titta ut på solskenet och säga "Nä, de har sagt att det ska snöa så jag stannar hemma och knypplar istället."

Egentligen är du bara avundsjuk på mig som har en epamoppe med värmehandtag och ABS och ändå kan köra ikapp din gixxer :tungan

Hade gärna gjort det om det inte regnar... hoppas på bra väder nästa helg, ska ev. till uppsala.. kan man ta hojjen? :yoparty Mycket kläder över skinnstället, det borde gå....

Polly skrev:
Här skiner solen och det har jag bestämt att den ska göra i helgen oxå. Men då ska väl du sitta inne och titta ut på solskenet och säga "Nä, de har sagt att det ska snöa så jag stannar hemma och knypplar istället."

Egentligen är du bara avundsjuk på mig som har en epamoppe med värmehandtag och ABS och ändå kan köra ikapp din gixxer :tungan

Polly skrev:

I helgen ska det SNÖA för nu har jag ställt hojen i sitt vinterförråd. Börjar det inte snöa måste jag åka hem och hämta ut fanskapet igen ju. :D

Ska köra ringar runt dig i vår. På bakhjulet! :arsele :arsele

J.mika skrev:
Hej.
Nån som känner för att åka till helgen om vädret blir bra?
Har ju köpt ny hoj, måste testa innan vintern! :squid

Får erkänna jag är jäkligt sugen på att åka, fast min hoj ligger i delar just nu :(
Men är det någon som har en att låna ut så :D

Polly skrev:

:whip :tummenupp :D

J.mika skrev:
Hade gärna gjort det om det inte regnar... hoppas på bra väder nästa helg, ska ev. till uppsala.. kan man ta hojjen? :yoparty Mycket kläder över skinnstället, det borde gå....

nej mika,,,,inte till uppsala, på hoj, nu...
för kallt, för tråkig väg.
gjorde den resan med hojen för en månad sen, o det var redan då allt annat en njutníng!

ta tåget!

/P

sege skrev:
Ska köra ringar runt dig i vår. På bakhjulet! :arsele :arsele

Nä! Du kommer inte ha en chans mot mig och min Retta! :squid

Så det blir du som kommer se min :arsele försvinna bort i hastigheter du bara kan drömma om :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman