supermoppe
Men i min värld...
Skrev samma sak på soe:
Har en TTR och när jag åkt lite på bakhjulet så sjunker oljenivån i behållaren som sitter ovanför motorn. Åker jag med båda hjulen i backen så kommer den upp till rätt nivå igen. Har inte vågat åka så långt eftersom jag inte vet om motorn får för lite olja men 3,3 l olja måste ju ändå ta vägen nånstans.
Är det bara att åka vidare på bahjulet och se glad ut eller måste jag bygga om eller fylla på med mer olja?
Finns nån här på sporthoj som bor i Finland som verkar åka högt på bakhjulet med sin TTR. På avataren så åker han på bakhjulet med foten genom bakskärmen men kan inte hitta vem det är.
Har en TTR och när jag åkt lite på bakhjulet så sjunker oljenivån i behållaren som sitter ovanför motorn. Åker jag med båda hjulen i backen så kommer den upp till rätt nivå igen. Har inte vågat åka så långt eftersom jag inte vet om motorn får för lite olja men 3,3 l olja måste ju ändå ta vägen nånstans.
Är det bara att åka vidare på bahjulet och se glad ut eller måste jag bygga om eller fylla på med mer olja?Finns nån här på sporthoj som bor i Finland som verkar åka högt på bakhjulet med sin TTR. På avataren så åker han på bakhjulet med foten genom bakskärmen men kan inte hitta vem det är.

Kan det vara att kopplingen får för mkt olja?