Åka säj på söndag 17/4!!

Möjligt att jag ansluter betydligt senare om ni fortfarande åker då. Ska på sjuksköterskegasque ikväll nämligen... :nurse :dricka :kryckor :hoppskrat :pussa

Öhh....säj, e de hoj eller något helt annat??? E de hoj & jag e körduglig, då e jag med :)

Last edited:
Jag e på...

(har skruvat åt tanken & pumpat däcken så imorrn e jag me igen..) :)

Jag kommer oxå, tar med tjejen bakpå så hon slipper sitta ensam hemma hela söndagen :rolleyes:

Last edited:
MackeNo1 skrev:
Jag kommer oxå, tar med tjejen bakpå så hon slipper sitta ensam hemma hela söndagen :rolleyes:

Hehe, var du tvungen att ge lite "kvalitetstid" :)
Jag sa ju att du skulle massera henne i kväll istället ;)

Så där då! Hemma igen och varit ute och "puttrat" :rolleyes: , Tack till er som var med, kul var det! (Bogesund är ju inte tråkig...)
(Soppatorsk och batteriproblem, annars flöt ju allt på bra.. Förutom VM i långsamhet på restaurangen!)

Last edited:
Det va riktigt roliga vägar vi åkte på idag, lär bli nån vända till på dom i sommar... :tummenupp

Ja, tack alla för en trevlig tur! Specielt tack till M:et som hjälpte mig med kedjan sen :tummenupp

Jepp, det va riktigt grymma vägar bitvis :yoparty Trist att Agda och Gösta på 95 år va ute på finåkning med sin Fiat Punto bara, ganska irriterande med en massa bromsklossar i trafiken.... :rolleyes:

Inte så kul att skjutsa, speciellt när man tar vind så att hela hojen flyttar sig 2m i sidled i 150km/h med fullt nerlägg :3freak Men det gick ju iaf..

Nu blir det till att jobba hela veckan ända fram till på Söndag då man förhoppningsvis kan ta en tur igen :)

Tog bara två stycken och dom vart extremt dåliga, vet inte vad jag tog kort på riktigt :va

Bifogat

• bild 1 liten.JPG
    bild 1 liten.JPG
    100.8 KB · Visningar: 74
  • Bild 2 liten.JPG
    Bild 2 liten.JPG
    98.1 KB · Visningar: 69
Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...