Åka säj på söndag 17/4!!

Möjligt att jag ansluter betydligt senare om ni fortfarande åker då. Ska på sjuksköterskegasque ikväll nämligen... :nurse :dricka :kryckor :hoppskrat :pussa

Öhh....säj, e de hoj eller något helt annat??? E de hoj & jag e körduglig, då e jag med :)

Last edited:
Jag e på...

(har skruvat åt tanken & pumpat däcken så imorrn e jag me igen..) :)

Jag kommer oxå, tar med tjejen bakpå så hon slipper sitta ensam hemma hela söndagen :rolleyes:

Last edited:
MackeNo1 skrev:
Jag kommer oxå, tar med tjejen bakpå så hon slipper sitta ensam hemma hela söndagen :rolleyes:

Hehe, var du tvungen att ge lite "kvalitetstid" :)
Jag sa ju att du skulle massera henne i kväll istället ;)

Så där då! Hemma igen och varit ute och "puttrat" :rolleyes: , Tack till er som var med, kul var det! (Bogesund är ju inte tråkig...)
(Soppatorsk och batteriproblem, annars flöt ju allt på bra.. Förutom VM i långsamhet på restaurangen!)

Last edited:
Det va riktigt roliga vägar vi åkte på idag, lär bli nån vända till på dom i sommar... :tummenupp

Ja, tack alla för en trevlig tur! Specielt tack till M:et som hjälpte mig med kedjan sen :tummenupp

Jepp, det va riktigt grymma vägar bitvis :yoparty Trist att Agda och Gösta på 95 år va ute på finåkning med sin Fiat Punto bara, ganska irriterande med en massa bromsklossar i trafiken.... :rolleyes:

Inte så kul att skjutsa, speciellt när man tar vind så att hela hojen flyttar sig 2m i sidled i 150km/h med fullt nerlägg :3freak Men det gick ju iaf..

Nu blir det till att jobba hela veckan ända fram till på Söndag då man förhoppningsvis kan ta en tur igen :)

Tog bara två stycken och dom vart extremt dåliga, vet inte vad jag tog kort på riktigt :va

Bifogat

• bild 1 liten.JPG
    bild 1 liten.JPG
    100.8 KB · Visningar: 74
  • Bild 2 liten.JPG
    Bild 2 liten.JPG
    98.1 KB · Visningar: 69
*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back