Åka i Varberg/Falkenberg idag

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Någon som är på? jag och Rabyback kommer träffas vid Varbergs festning kl 20.00 för tur öster ut. Alla som vill / Kan får haka på!

/Martin

tjena såg nog dig när du var ute och gled nere vid hamn kiosken igår kan ju inte vara så många som har en sån hoj i vbg snygg båge :)

sammix skrev:
2208304 tjena såg nog dig när du var ute och gled nere vid hamn kiosken igår kan ju inte vara så många som har en sån hoj i vbg snygg båge :)

Tjena Sammix, jaomen jag va ute och brassade lite igår. Va tvungen att posöråka lite - läs TVUNGEN.. :rofl

Är du i Varberg ofta? Imorn blire åka igen, men det är aldrg nån som kör där. å alla som e där försöker direkt köra ifrån mig när jag hänger på. Tråkigt folk :confused:

I helgen blire bra väder. Några som är på att åka lite?

peter_K och jag och en polare till peter_K skall kanske ut en sväng, kanske även du Abe me din nya 929?

antingen me start i fbg eller vbg

Aye skriv här om ni är sugna! /M

jag e på! men bara på söndag, jag ringer dig snake! ska kolla me rayback å killerb om dom e sugna :)

Jag kan med på söndag..
Hoppas bara på att vädret håller sig likadant.. för nu är det kanon.

Last edited:
ska vi säga kl. 14.30 vi preem? jag kommer at va bakis :fyllisar så jag tror inte jag kommer iväg tidigare! gärna senare omdet e ok me er andra :)

abethebabe skrev:
2227001 ska vi säga kl. 14.30 vi preem? jag kommer at va bakis :fyllisar så jag tror inte jag kommer iväg tidigare! gärna senare omdet e ok me er andra :)[/QUOT

Visst, funkar för mig, jag hör av mig imorgon.

14:30, tyvärr

14:30 blir lite för tidigt för mig, hade tänkt mig lite senare på kvällen så kunde vi dra till streetracet i fbg (och kolla Snake, eller) det börjar nog kl19:00 på spritan

rayback skrev:
2228461 14:30 blir lite för tidigt för mig, hade tänkt mig lite senare på kvällen så kunde vi dra till streetracet i fbg (och kolla Snake, eller) det börjar nog kl19:00 på spritan

jag e på lite senare, mår inte bra just nu så jag antar att samlingen 14.30 e inställd.

tjo!

såg dig vid fästningen häromdagen, hojjen går fint eller ? :tungan

Säg till Nästa gång du ska ut och köra så hänger jag med ut börjar bli lite lagom tråkigt att köra med mopedisterna här i rolfstorp/skällinge ^_^

bara skicka ett pm eller skriv på mIRC.

vbg_snake skrev:
2208238 Någon som är på? jag och Rabyback kommer träffas vid Varbergs festning kl 20.00 för tur öster ut. Alla som vill / Kan får haka på!

/Martin

drog du till norge istället din lilla filur! ja ja vi får köra nästa helg istället :tummenupp

Ok, det får väl bli lite senare då det spelar ingen roll för mig :)
Jag och Jack_M hade ändå tänkt att åka till spritan och kollat lite senare.

Jag kommer vara på västkusten hela sommaren from veckan efter midsommar!

Någon som är sugen på att visa lite sköna vägar i Varberg/Falkenbergsområdet?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka