Åka i Varberg/Falkenberg idag

tjena! absolut kan ju hojta till när jag/vi ska dra ut på en sväng:tummenupp kul me lite nytt folk

Schysst, kommer som sagt ner veckan efter midsommar så jag hojtar till då! :tummenupp

Någon som e sugen på o dra ut en runda i hastigheter där lilla bettan kan hänga på så är jag gärna med. Så länge vägen svänger tillräckligt så kan jag nog hänga på men toppfartstester får jag fetingstryk på.

Åkning väst kusten?

Tjenare tänkte kolla om det är någon som ar sugen på att ut och åka lite. Kommer att åka ner till västkusten i 3 veckor med hojen nu. Om någon är sugen på att ut och leka lite på cyklarna?

Jag åker ner på söndag och bli kvar i ca 3veckor. Kommer hålla till i kring Varberg/Falkenberg/Haverdal. Vore skoj att träffa lite nytt folka att åka med.:yoparty

Ha det gött//Fredrik

Nu har jag varit nere ett tag, har ju inte varit något vidare väder... :(

Har inte möjlighet att kolla internet så ofta men jag kommer att försöka bevaka den här tråden så gott det går, hänger gärna på en sväng när/om sommaren kommer!

Hallå Helmut!

Nu kommer ju sommaren och det får bli på ditt ansvar att lägga upp en bra hojrunda i Varberg/Falkenberg.

För övrigt är det körning på Falkenbergsbanan onsdagen den 18e! Jag vet att jag sa den 8e till dig men jag skyller det uttalandet på grå starr och dyslexi.

Wheels & Wings nu i helgen i Varberg med Start idag.

Några som ska ut och köra lite hojj i helgen eller ska ni dricka bärs och kolla på gammla amerikanare ?

jag och en polare ska snart ut och köra,han har precis skaffat en Ducati Monster 620

Nu lyfter jag en lite äldre tråd...

Är och hälsar på syrran här i Varberg. Finns det någon större tråd om samkörning som jag missat, eller är det denna som gäller?:)

Någon som är sugen på att åka lite under tisdagen och ev. onsdagen?

Satt på en restaurang tidigare ikväll, och tror nog det var tre st ducati monster som gled förbi!

Visst finns här folk som vill åka.
Organisera en körning några dagar framåt i tiden så får vi se hur många som hänger på. 1800 är ett bra klockslag.

Jag har återvänt till Stockholm. Tyvärr regnade sommaren bort men allmänhetens åkning på Falkenberg var grymt!

Kommer tillbaka nästa sommar och hoppas på en samåkning då...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!