Å nej!!! Allas vår linda...

sgtpepper skrev:
Exakt hur är man funtad om man går ut i kvällspressen och i skimrande white-trash-lycka berättar att man knullat fram en unge (efter bara ett par månaders samvaro, stabilt..) för att sedan ångra sig och göra abort?!?

Jag är fanimig pro-choice, men i fall som dessa så börjar jag ju undra, snacka om att använda abort som preventivmedel.

Vilka jävla patetiska människor, vad är det som driver dom att till vilket pris som helst få figurera i kvällspressen under någon småsnaskig rubrik? Jag förstår det inte.
:fakta :Bugar

Trango_B skrev:
Är allt verkligen Lindas fel? Är det inte tidningarna som förstorar upp allt till enorma propotioner och framställer henne som en idiot trots att hon kanske är ganska vettig? Jag vet inte, bara en tanke..
Tänk inte, det blir bara fel ;)
Det räcker att ha sett ett par avsnitt av BB för att inse att hon inte är någon raketforskare.

Jag är dum som läser en tråd om BB Linda, men ni måste va snäppet dummare som orkar läsa om henne i kvälls tidningarna :hihi

BB-Linda... Jag skulle! Finare brud tar ju ett tag att leta upp. Och ni som säger emot ljuger.

Tysken skrev:
BB-Linda... Jag skulle! Finare brud tar ju ett tag att leta upp. Och ni som säger emot ljuger.

Det säger ju mer om dig än om henne...

Jag skulle _aldrig_ sätta utsendet före intellektet, dessutom finns det brudar med hjärna som ser grymt bra ut!

"I sommar skulle Fadde Darwich och Linda Rosing ha blivit föräldrar. Men de kände sig inte redo." Jasså du, de va väl intressant! :huvet

Tysken skrev:

Näää jag kan inte låta bli.
Hon är ju inte snygg. Bra kropp kanske men jag tycker hon ser ut som lokala Pizzeria bruden.

Carmen Elektra
och
Monica Bellucci
med flera de är snygga tjejer de.

Kolla här:

Tysken skrev:

Jag håller med. Hon är blond och inte överdrivet tjock, hur kräsna tror ni att ni är egentligen?

RocketQueen skrev:
Näää jag kan inte låta bli.
Hon är ju inte snygg. Bra kropp kanske men jag tycker hon ser ut som lokala Pizzeria bruden.

Och den "lokala bruden" får aldrig nått då eller?

Hon var väldigt plufsig när hon kom ut ur huset. Det är vad Fadde eller vad nästa "livs kärlek" har att vänta. :hihi Hon är väldigt mycker trailerpark trash om ni frågar mig.

Jessica Alba, hon är snygg hon! :Bugar

Victor skrev:
Och den "lokala bruden" får aldrig nått då eller?

Får vadå Victor?
Killar menar du? De lär hon ju få.

Sa ju bara va jag tyckte.
Hon är lite trashig i mina ögon.

Men som sagt smaken är ju som baken.

Keihin skrev:
Allvarligt talat, du verkar kåt på henne. Är det så? Jag skulle aldrig starta en tråd om nåt jag var ointresserad av.

/K

Gäääsp.... lugn nu...är detta meckar forumet? detta är OT forumet.. :kocko
Forumet för att exempelvis uttrycka sig över saker man inte gillar alt är missnöjd över.. eller till o med ngt man gillar..

Och förresten.. lite KÅt måste du nog Du allt vara som orkar bemöda dig med att svara på denna tråd.Du är ju trots allt ointresserad.... :7peta

Vi övriga i befolkningen borde väl ändå va rätt så lättade över att hon gjorde abort??? :hihi

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back