Å nej!!! Allas vår linda...

korvgubbe skrev:
Satt precis och förundrades hur expressen kan få:
"- vi var inte redo att bli föräldrar så vi valde abort!"
..till att bli:
"- BB-Linda TVINGAD till DRAMATISK abort.."

Kvällstidningarna är fenomenala på att få minsta lilla sak till att låta som en katastrof. Och dom lyckas bra med det.

I Expressen? Trodde hon hade nån form av avtal med Aftonbladet? :va :D

Att kvällspressen bara orkar bry sig om all dessa andrasorterings såpastjärnor som krampaktigt försöker stretcha ut deras 15 minuter i spotlighten...
Kan inte någon tidning bara sluta skriva om Robinson-Robban, BigBrother-Linda, BigBrother-Lina, Baren-Meral, och allt vad den nu heter...
Snälla :Bugar

Så här borde det ha stått.

"BigBrother Linda gör ytterligare ett patetiskt försök att hamna i kvällspressen"

"Jag kände att jag inte sett något om mig själv på länge." berättar Linda, med tårarna i ögonen. "Det känns så konstigt när ingen känner igen mig på stan längre och att jag inte kommer in på Spybar när inte Fadde står i dörren."
:lol :lol :lol

SSB tvingas dramatiskt till att svara på inlägg!

SSB kände för att trycka på "post reply", så det gjorde han. "Jag var helt enkelt inte redo att bara läsa inlägget, jag var tvungen att svara också" säger en uppriven SSB.

Exakt vem som tvingade SSB till detta dramatiska svar är vid denna upplagas pressläggning ännu inte klargjort. Ny löpsedel följer imorgon.

www.äggspressen.se

Macke skrev:
I Expressen? Trodde hon hade nån form av avtal med Aftonbladet? :va :D

Att kvällspressen bara orkar bry sig om all dessa andrasorterings såpastjärnor som krampaktigt försöker stretcha ut deras 15 minuter i spotlighten...
Kan inte någon tidning bara sluta skriva om Robinson-Robban, BigBrother-Linda, BigBrother-Lina, Baren-Meral, och allt vad den nu heter...
Snälla :Bugar
När man läser att Farmen har 1,5 milj tittare, då undrar man
vart Sverige är på väg :rolleyes:

HanneZ skrev:
Gör man abort för att hamna i tidningen nu? Jävla idiot.
Nja...man säger att man är med barn för att hamna i tidningen.

Sen säger man att man gjort abort för att hamna i tidningen igen.

Sen kan man säga att man stoppat en våldtäktsman för att synas ännu mer.

Trovärdigheten hos såpatorskar är ju inte skyhög direkt.

SSB skrev:
Trovärdigheten hos såpatorskar är ju inte skyhög direkt.
De som är vettiga ser man aldrig några skriverier om i tidningarna, troligtvis för att de har ett IQ något högre än tex Linda och Robban :hihi

Är allt verkligen Lindas fel? Är det inte tidningarna som förstorar upp allt till enorma propotioner och framställer henne som en idiot trots att hon kanske är ganska vettig? Jag vet inte, bara en tanke..

"För att slippa alla spekulationer och ”skitsnack” väljer hon nu att berätta om sin abort i Expressen"

alltså vilken mediakåt apa hon är! Skäms hon inte över sig själv eller?

Sen kan man ju undra vad hon har för polare egentligen, Tänk om jag/du hade gått till aftonbladet/expressen och "talat ut" om allt. haha Polarna hade ju inte varit nådiga med att retas/jävlas

Exakt hur är man funtad om man går ut i kvällspressen och i skimrande white-trash-lycka berättar att man knullat fram en unge (efter bara ett par månaders samvaro, stabilt..) för att sedan ångra sig och göra abort?!?

Jag är fanimig pro-choice, men i fall som dessa så börjar jag ju undra, snacka om att använda abort som preventivmedel.

Vilka jävla patetiska människor, vad är det som driver dom att till vilket pris som helst få figurera i kvällspressen under någon småsnaskig rubrik? Jag förstår det inte.

Japp, kul att lyckas bli känd som rickspucko :D

Edit: Skall vara rikcspucko

Last edited:
BMW R90s skrev:
När man läser att Farmen har 1,5 milj tittare, då undrar man vart Sverige är på väg :rolleyes:

Käpprätt åt helvete...kan jag bara tala om....!!! :4skrika :fakta

Ja...vad ska man säga.... alla dessa jävla såpor där den ena deltagaren är mer korkad än den andra.

Att gifta sig utan att ha en man.... vad fan ÄR det för jävla skit. Ska hon stå där i kyrkan o bli emottagen av gud när det enda hon vill är att vara "prinsessa" för en dag. Och TV jäveln visar sånt. !!!! :va

Och alla dessa jävla intriger o rävspel o bakomryggen grejer som visas.... allt skit som barn kan snappa upp o tro att "Jaha....det är så man ska bete sig"

En jobbarkompis berättade att i hans dotters klass fick dom lov att ha en massa möten, just på grund av att ungarna glodde på en massa såpor.

Ja...jag säger då det. Det är lätt att bli TV hatare

//Mad

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back