Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen i morgonPatrese skrev:2419236Robban är vidare till imorgon där det hela avgörs. Robban blev direkt ut tagen från första körningen medans Tomas och Sturla var tvugna att kör en extra gång på eftermiddagen. Så alla tre är vidare till imorgon.![]()
![]()
Jag tror att det är 40 förare som kör om 20 platser imorgon.
// Rikard Gull Racing
Ken Keniff skrev:2419251Kul att det går bra för Robban ,och hoppas det går hela vägen ........Men jag som inte hängt med , vad gäller uttagningen för, vad blir det i slutändan? ,kontrakt i nåt stall med sponsor?köra nån serie/tävling för Red Bull?

Patrese skrev:2419236Robban är vidare till imorgon där det hela avgörs. Robban blev direkt ut tagen från första körningen medans Tomas och Sturla var tvugna att kör en extra gång på eftermiddagen. Så alla tre är vidare till imorgon.![]()
![]()
// Rikard Gull Racing
Tuffa 11-åringar...Axxexs skrev:2420442Här är en sida med en amerikans deltagare som ger lite rapporter med bilder mm från uttagningarna från Valencia.
http://www.coolskunk.com/
Patrese skrev:2419236Robban är vidare till imorgon där det hela avgörs. Robban blev direkt ut tagen från första körningen medans Tomas och Sturla var tvugna att kör en extra gång på eftermiddagen. Så alla tre är vidare till imorgon.![]()
![]()
// Rikard Gull Racing

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”