Äta ur toaletten!

Fy fasiken vad såna här trådar är onödiga, tar ju bara en massa plats på servern och grejer.

Trådstartare... Jag har svårt att se det komiska. Om du tycker det är roligt, håll det för dig själv.
btw, fin hoj!

Gud va hemskt!! :(
Hur kan man behandla sina medmänniskor sådär? Vart är världen på väg?
Jag förstår inte..... :confused:

Jävla sinnesrubbade as!!!!! ska fan köra över dom med en stor jävla stridsvagn!!!

Clifton skrev:
Ähh va fan de jävlarna hugger juh huvet av usa snubbar så va fan.

Clifton tar oss juh till oanade nivåer. Man skall aldrig upphöras att förvånas.
Vad har det blivit med SH på sistone?

gladh

Alex.J skrev:
FY FAN VAD SJUKT:zpy

Krig gör så med människor, många av oss skulle nog bli lika sjuka i huvudet...
Hade jag sett Irakier död mina soldater (vänner?), hade jag också gett igen..

Också är vålds spiralen igång... Våld födder våld

Vad jag inte förstår är vad USA har där att göra öht... Visst den logiska delen av hjärnan säger mig att de på sitt eget vrickade sätt vill skapa stabilitet i området. Men när majoriteten av folket uppenbarligen inte vill ha dem där så borde de väll fatta och dra sig hemåt igen istället för att låta sina egna söner och döttrar få vara kvar i öknen och dö för något de egentligen skiter fullständigt i? Den enda som tycks finna det intressant att trakassera omvärlden är ju bush själv? Eller är jag bara full och dum? :va

Men varför ska usa va så jävla snälla ??.
Liksom dom är där tog bort sudam som har terroriserat irakerna sen länge. Sen börjar själv mords bombarna sätta igång sen börjar de själv kriget sätta igång miliser mot usa.
Usa kanske låter irakerna ligga nakna o shit men va fan va gör milisen då hugger huvet av folk o kidnappar reportrar o lastbils chaffisar. Skulle se va ni morol tanter vill göra med dom som kidnappar o hugger huvet av dom chaffisarna ifall de skulle vara era fäder??.
Jag skulle gärna skuta fan. Men visst om nu usa skulle va ända boven i dramat så är det helt fel. Men hur som helst så är dom juh där för att få det bättre i irak. Men vissa gör fel o andra inge. Men en del jävla iraker är helt jävla sjuka i huvet. Orka bry sig om dom

ojojoj...

Olja. Det är enda orsaken till varför detta krig har uppstått.

USA. Är den största och första boven i dramat. Började när CIA tränade och utbildade Saddam att ta makten... för att USA skulle komma åt oljan.

Terrorister. Jaa... dom första är utbildade av USA's kära CIA, många i just USA. Sen blev dom lite "besvikna" på USA. Självklart är terroristerna lika stora bovar just nu, kanske större ur vårat västliga perspektiv.

Många av dom i fängelsena i Irak är vanligt folk, som kan misstänkas ha någon anledning att veta nånting som kan kopplas till terrorism. Alltså säkert är många helt oskyldiga... ja, mer än att vara krigsoffer då.

Klart som fan att folk där nere går emot USA. USA försökte komma in och styra, för dom vill ha det på sitt vis... dom vill ha oljan. Men nu är det så att i Irak har man lite annorlunda kultur och kanske inte vill bli USA's bakgård för att bli av med Saddam.

Sen finns det ju som i alla bråk, demonstrationer och uppror bråkstakar, som bara vill skapa kaos, oreda och helvette. Dessa är dom som inte kämpar för att bli egna, som bara hävdar en hypotes dom kommit på för att skylla ifrån sig.

Om nu någon vill säga att jag är en idiot som inte vet nånting så gör det, men ha lite vett och förklara varför.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman