Flamma77 skrev:Helt jox-fritt!
Du vet, den innehåller löpe. Löpe utvinner man från magsäcken på två till tre veckor gamla kalvar. Typiskt jox..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Flamma77 skrev:Helt jox-fritt!
Låter som om du jobbar med livsmedel, det gör även jag.URRninja skrev:Du vet, den innehåller löpe. Löpe utvinner man från magsäcken på två till tre veckor gamla kalvar. Typiskt jox..![]()
URRninja skrev:Du vet, den innehåller löpe. Löpe utvinner man från magsäcken på två till tre veckor gamla kalvar. Typiskt jox..![]()
GSXR1100R skrev:Låter som om du jobbar med livsmedel, det gör även jag.
I Israel så får man inte blanda löpe med mjölk pga deras religion, därför använder dom syntetiskt löpe.
Flamma77 skrev:Nice try!!
Löpe är det man får när man till mjölk sätter till SAMMA ENZYM som kalven har i löpmagen... HA! Mig lurar du inte!
Här magpumpas inga kalvar!!!
Vad har du för lexikon? Får man låna?URRninja skrev:Jodå, i Sverige används nästan uteslutande kalvlöpe. Och man magpumpar dom inte, man slaktar dom först. Men nästan inga kalvar slaktas i Sverige för löpeproduktion, de kommer oftast från Nya Zeeland och Australien.
KIRE skrev:MMMMmmm
En grundsten i min kost. Jag blandar ihop den med krossade linfrön och funlight saft. Supergott och nyttigt. Massa protein, fibrer och fleromättade fetter![]()
Inga kolhydrater i stort sett. Jag hatar dom![]()
URRninja skrev:Jodå, i Sverige används nästan uteslutande kalvlöpe. Och man magpumpar dom inte, man slaktar dom först. Men nästan inga kalvar slaktas i Sverige för löpeproduktion, de kommer oftast från Nya Zeeland och Australien.
Flamma77 skrev:Funlighten har jag inte kommit till än...tycker inte om de syntetiska smakerna!
Blanda med riktig frukt!...om man inte dietar....
Apelsin+ halv passionsfrukt är gott, eller apelsin och en kiwi, till en burk kesella.
Såja, såja! lugn och fin....Men man måste ha kolhydrater oxå! Flera funktioner i din kropp vill helst ha glukos... Dessutom får du inte ignorera det snabba kolhydraternas anabola effekt under en uppbyggnadsperiod!
Flamma77 skrev:OK!Men det är inte så joxigt i mina ögon! Animaliskt ursprung som animaliskt urprung (gelatin väldigt undantaget...) Mjölk kommer också ur kon!!!
URRninja skrev:Javisst, helt sant. Äter man kött så kan man ju knappast ha några problem med vare sig löpe eller gelatin (fast tråkigt att inte tillverkarna kan använda agar istället i övrigt vegetabiliska produkter åtminstone). Varför är gelatin undantaget?
Flamma77 skrev:Blir inte så sugen bara.![]()
KIRE skrev:Jag vill ju vara en slät räka men det går inte![]()
hållundan skrev:Jösses, ni borde fasen inte äta nånting om ni är rädda för jox...
![]()
Nej, jag sällar mig bara till din beundrarskara. Man kan inte ha så mycket specialkunskaper om nåt utan att ha nån form av professionell anknytning till det. Fast det verkar ju vara så...URRninja skrev:Hur menar du?![]()
Hihihi, låter jobbigt. Nä jag åt levertjohej precis, det ska väl vara rätt äckligt det med om man verkligen tänker på vad det är i. För att inte tala om korv, eller godis eller....Flamma77 skrev:Inte så liteär jag...
Jocke skrev:Nej, jag sällar mig bara till din beundrarskara. Man kan inte ha så mycket specialkunskaper om nåt utan att ha nån form av professionell anknytning till det.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |